x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Successos

La policia posa 588 sancions per excés de velocitat en 14 dies

El cos ha detectat un total de 666 infraccions entre el 15 i el 28 de febrer
Un agent del cos de policia.

La Fiscalia acusa un policia de maltractar un detingut

Un agent del cos de policia.

Fernando Galindo
Actualitzada 05/03/2021 a les 11:23
La policia ha posat 588 sancions a conductors que circulaven a una velocitat excessiva i que han estat enxampats entre el 15 i el 28 de febrer. El cos ha detectat un total de 666 infraccions per comportament imprudents al voltant, de les quals a banda de l'excés de velocitat, s'han imposat 41 multes per no respectar la senyalització horitzontal de la calçada, 12 per saltar-se un semàfor, 11 per no respectar algun dels senyals prohibitius, 10 per fer-ho amb els d'obligació i 3 per avançaments indeguts.

La campanya realitzada per la policia tenia com a objectiu detectar i sancionar el comportament imprudent de conductors que puguin suposar situacions de risc, amb més controls en llocs com zones interurbanes amb l'objectiu de reduir els accidents de trànsit.
Etiquetes
  • #10 Vd
    (06/03/21 02:23)

  • #9 Andorra Low cost
    (05/03/21 17:12)

    Botigues d'electrònica, roba etc amb música reegeton i hiphop a tot volum, motos i cotxes amb tubs d'escapament trucats accelerant com bojos, no m'estranya que només tinguem turisme d'entrepà de salami.....

    Respondre
  • #8 peligrosa maria
    (05/03/21 15:26)

    Normativa pública que ampari la utilizació i funcionament dels radars? En quin BOPA surt? O es va publicar abans del Codi de Circulació?

    Respondre
  • #7 pacs
    (05/03/21 14:58)

    666 infraccions en 13 dies...se suposa per raons de mobilitat, que la grandisima majoria comeses per residents al pais.

    Una de dos....o les autoescoles no ho fan bé, o vivim a una societat tan amargada que sols sap pasar-ho bé al volant.

    Respondre
  • #6 youtuber fast car
    (05/03/21 14:19)

    hi ha un youtuber+pilot que han publicat un video accelerant amb un cotxe de gran cilindrada per les carreteres del centre d'andorra!!! policia això ho heu investigat???

    Respondre
  • #5 Tonto l'últim
    (05/03/21 14:16)

    Andorra sembla el Far West, el que no corre, vola, i lo més cool és fer un soroll estrepitós,societat de pilots frustrats.

    Respondre
  • #4 jgb
    (05/03/21 13:58)

    Mes hauria de posar, sembla que el món s'acaba demà, i per parlar per tlf. conduint retirada de carnet de 3 mesos la primera 6 2a, 12 3ª = retirada definitiva (amb la corresponent sanció)

    Respondre
  • #3 Josep
    (05/03/21 13:40)

    Cap multa per escapaments manipulats o no homologats, cotxes i motos. No anem bé així.

    Respondre
  • #2 Feina sense fer
    (05/03/21 13:28)

    Ni una multa per contaminació acústica?
    Estem boixos? Andorra sembla un polígon de Fast and Furiós...

    Respondre
  • #1 D
    (05/03/21 13:22)

    I cuantes per exces de gen en reunions, sopars,...?

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts