Salut

El SAAS reforça l'atenció telefònica per a consultes externes

S'està estudiant contractar un servei especialitzat que assumeixi l'excés de demanda acumulat

Hospital Façana

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

El SAAS ha anunciat un reforç administratiu en franges horàries de més activitat per tal d'evitar una major saturació telefònica per demanar hora a consultes externes. A més, s'està estudiant la possibilitat de contractarun servei especialitzat que pugui complementar l’equip per tal d’inicialment absorbir aquest excés de demanda acumulat, així com millorar de manera àgil i eficaç aquest servei prestat als usuaris.

Des del SAAS han destacat que a principis del 2020 ja es va detectar una certa saturació en el circuit de trucades durant la franja horària del matí perl’agenda de visites ambulatòries al SAAS. Aleshores es van marcar l'objectiu de millorar l'experiència de l'usuari i l'eficiència global, però la pandèmia va aturar el projecte que estaven estudiant. Ara s'ha reprès el projecte tenint en compte que en els propers mesos caldrà continuar conviure l’activitat Covid amb la resta de l’activitat habitual.

tracking