x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Andorra la Vella

El comú denuncia diversos actes vandàlics a la parròquia

Les destrosses s'han produït al Prat Primer i Parc del Cedre i al berenador de la Comella
El berenador de la Comella

El comú denuncia diversos actes vandàlics a la parròquia

El berenador de la Comella

Twitter ALV
Actualitzada 05/03/2021 a les 11:52
El comú d'Andorra la Vella ha denunciat a través de les xarxes socials diversos actes vandàlica en diferents punts de la parròquia. La corporació mostra les destrosses que s'han fet l'accés del Prat Primer i el Parc del Cedre, focs il·legals al berenador de La Comella on s'ha utilitzat fusta arrencada de baranes i dispensadors de gel hidroalcohòlic fets malbé. 
   
  • #8 Pere
    (05/03/21 23:47)

    Els que dieu que voleu posar càmeres a tota Andorra... és preocupant.

    Respondre
  • #7 Canòlich MO
    (05/03/21 21:22)

    No s'han de permetre aquestes destrosses. Potser els cossos d'ordre: Banders, Agents de la circulació i policia podrien fer rondes aleatòries pels berenadors i refugis això qui sap si els frenaria, perquè posar càmeres a tot arreu ja és un gra massa.

    Respondre
  • #6 David
    (05/03/21 15:58)

    ...que posin càmeres a tot arreu i accès a tothom a les imatges d'aquestes! ja veuríeu com hi hauria denúncies a tota hora...no s'ha de deixar passar aquests actes vandàlics!!!
    Quina vergonya de gentussa que tenim al País...
    Que els Comuns actuïn amb la màxima contundència amb aquestes bretolades...!

    Respondre
  • #5 Albert
    (05/03/21 15:29)

    No es tracta ni d un problema de lloguers ni de fills de papa ni de discoteques tancades es un problema de educacio i respecte i aixo nomes es pot solucionar amb ma dura i severitat . Molt a favor de la video vigilancia i els que no soportin no poder anar a buscar brega a les discos doncs mira que es donguin cops de cap a la paret que tranquils la paret no els hi tornara ....

    Respondre
  • #4 Naps i cols
    (05/03/21 15:05)

    Que tindrà a veure el vandalisme amb els preus dels lloguers. Abans els joves buscaven brega a les discoteques, ara com estan tancades, se'n van a la muntanya.

    Respondre
  • #3 un altre fill de papa
    (05/03/21 15:01)

  • #2 P3.
    (05/03/21 14:48)

    Andorra tambè es de tots! va dir..
    Els lloguers encara són massa baixos per gent que pensa com tu.
    S'han d'imposar les càmeres de vigilància vist el personal que per desgràcia tenim al país.

    Respondre
  • #1 Andorra tambè es de tots!
    (05/03/21 14:13)

    Andorra tambè es de tots però el preu dels llogues només són per rics!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts