x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Funció Pública

Pallarés justifica les contractacions sense edicte per la pandèmia

La ministra afirma que no hi ha cap irregularitat i que la situació actual ha impedit fer la convocatòria del Coex
Judith Pallarés ha respost aquesta tarda al Sipaag

Judith Pallarés ha respost aquesta tarda al Sipaag

Judith Pallarés ha respost aquesta tarda al Sipaag

Eduard Piera
Actualitzada 22/02/2021 a les 16:45
La ministra de Funció Pública, Judith Pallarés, ha afirmat que la urgència de les contractacions està plenament justificada i ha descartat qualsevol tipus d’irregularitat en resposta a les crítiques del Sipaag. La titular de Funció Pública ha recordat que “estem en una situació excepcional a causa de la pandèmia” i que aquest era el motiu pel qual no s’havien pogut realitzar determinats edictes, com és el del personal del Coex. Pel que fa a l'oficina Covid ha reivindicat la feina que s'hi està fent i ha dit que "és el clar exemple d’una situació d’urgència". Pallarès ha xifrat en una 60 les contractacions directes amb l'article 110 des del passat octubre i ha afirmat que "amb la nova llei de Funció Pública se n'està fent moltes menys”.

Sobre la denúncia del Sipaag d'abusos d'autoritat per part de directors i caps d’àrea ha dit que no en tenia coneixement però que la "meva porta està oberta" i que si hi havia casos calia "actuar".
  • #7 Alejandro
    (23/02/21 00:38)


    Això fa mala olor.

    Respondre
  • #6 País
    (22/02/21 23:15)

    Que fàcil és mantenir la cadira...  mig mandat i cap canvi,  ni decisió ..! Aixi anem... hi ha algú? que el País s'enfonsa !! 

    Respondre
  • #5 Ricard
    (22/02/21 19:38)

    Sra.Pallarès, ha valorat les seves paraules? El despatx obert? No em faci riure. Cada cop que l'hi expliquen una incomoditat, fuig d'estudi.
    O no se'n recorda que a l'administració exiesteix a data d'avui persones que fent la mateixa tasca, perceben salari diferent?
    Ara dirà que és nou... vergonyos!

    Respondre
  • #4 El dissident incòmode
    (22/02/21 18:58)

    Suposo que tot és qüestió d'anar creant adeptes.

    Respondre
  • #3 Silvia Gil
    (22/02/21 18:11)

    Ayyyy, que be que es veuen el braus des de la barrera, oi ? la nova llei va entrar el 1 de març del 2019, i els del coex han entrat el 15 de novembre de 2021. 1 any 8 mesos per fer uns edictes? llavors ja pot pendre decissions, no volia reestructurar doncs comenci pels caps del departament del ministeri d'ordenament, ja que no son capaços de treure un edictes en 20 mesos, imaginís si se li gira feina. O potser que els que es contracten son de pota negra ? I lo cunyat , també ?

    Respondre
  • #2 Alfons
    (22/02/21 17:18)

    Si llegeix la notícia d'ahir ja queda clar de qui es parla. No pas de direccions o caps d'àrea...O pot ser no recorda qui té de companys de partit??? No es faci l'andorrana!!!!

    Respondre
  • #1 Xavier
    (22/02/21 16:58)

    Sra. Pallarés, des de que DA està al Govern, la despesa estricta de salaris s'ha incrementat el 25%, i en el mateix periode el PIB s'ha incrementat el 14%, i l'IPC solament el 5%, la desproporció es enorme. Si el PIB del 2020 ha retrocedit el 20%, no es moment de jugar a amagar-se, calen decissions JA, i si no les vol prendre, millor que se'n vagi a casa.

    Respondre
7
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts