Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Montaner s'alia amb la protesta negacionista
Montaner s'alia amb la protesta negacionista
Montaner s'alia amb la protesta negacionista
Montaner s'alia amb la protesta negacionista
Montaner s'alia amb la protesta negacionista
Montaner s'alia amb la protesta negacionista


Far-west, un punt concret de Sant Julià..Sra. Consellera General ajut, .
Respondre
El paternalism fa centenar d'anys que impera. A les llistes polítiques, queda ètic posar noms femenins, però atenció que treballin molt i ben calledetes. Sra Corina Muntaner, tiri endavant. No deixi de ser consellera general. Els/les leuradians van votar-la. SIGUI LLIURA.NO ESTÀ SOLA.
Respondre
Aquesta senyora es nescuda a Toulouse, per lo tant vist que es d'origen Françes i a cursat els estudis al seu pais, estan molt mes adelantats i informats que els de aqui.. En avant Madame Carrine.
Respondre
Jo no em puc creure aquest virus. Ens manipulen i no hi ha hagut cap mort per això. Estic seguríssima que la UCI està buida i alguns cobrant pagues milionàries per callar. Lo de la vacuna tampoc s'ho creu ningú al carrer, la gent no es tonta! A veure que us penseu!
Respondre
mmm va dir..
No tinc res en contra d' ella, però per tenir una posició tant fermament contrària a totes les accions que es prenen , només basan-te en lo que escoltes i veus per Internet ... ( hauria de tenir formació en biologia o medicina i no en economia )
Un càrrec de consellera també implica ser MOLT responsable de lo que prediques !

¡¡¡Lo último!!!!
Los negacionistas montan un partido de futbol contra los afirmacionistas.
Arbitrará un noposicionista contratado al efecto.
Del resultado dependerán las próximas políticas.
Por fin un acuerdo con fondo.

Kiko va dir..
A veure ... La Carina s'està jugant molt ! I tenir un punt de vista diferent no es ser negacionista ! Ves tu a donar la cara pel país i per la gent i que et critiquin contantment, a veure si el sou de la Carina et serveix per aguantar tota la merda per només voler donar una perspectiva i opinió diferent i no per això errònia. Ah!! I callar i no fer no aportes absolutament res en aquest món ... Apunta't a la política a veure quan aguantes ... Anims Carina !! Hi ha molta gent que t'apoya i jo el primer.

Quina poca credibilitat de Govern i del Diari. Intentar carregar-se algú perquè qüestiona. S'hauria de denunciar. Amb Nomen van fer igual. I amb Bartumeu 3/4 del mateix. Per sort amb la Carine comença la fi de la passivitat
Respondre
Toma y daca va dir..
No pateixis per la cass que fa molt temps que no paso res, primer perquè tinc millors assegurances privades i segon segur que pitjors coses et fiques al teu cos cada dia i ni te n'adones
definicions va dir..NEGACIONISME: Doctrina que nega la realitat del genocidi dels jueus per part dels nazis, en particular l'existència de les cambres de gas. (El terme negació s'utilitza, per extensió, per referir-se a altres genocidis o certes massacres a gran escala.)
RespondreVACUNA: segons la legislació sobre salut pública ... i segons els estàndards CDC i FDA, una vacuna ha d'augmentar específicament la immunitat de la persona que la rep i NO ES: Un MRNA encapsulat en un embolcall de greix que ha de penetrar en una cèl·lula. L'anomenada "vacuna" de Covid mRNA és un sistema operatiu que pot programar el vostre ADN i, per tant, programar-lo.
...regarding mRNA fit in with non mRNA based vaccines?
Most arguments I have seen from "intelligent woman" relates to Pfizer & mRNA. Now, is BigPharma evil, well yes, but a necessary one. She could also complain about BigTobacco as they are pure evil & more people die globally from tobacco related diseases then will ever die from Covid-19 or any related vaccine- just saying!!!
#sticktoeconomics