La planta de la xarxa de fred i calor que FEDA Ecoterm farà al Clot d'Emprivat estarà a la zona del Dos Valires perquè es considera que és un espai poc transitat, segons s'ha explicat a la signatura d'una addenda del conveni que han fet aquest matí entre la companyia i el comú d'Escaldes. La xarxa començarà a fer subministrament a finals del 2021 i proporcionarà calor a l'equivalent a 360 llars.
La cònsol d'Escaldes, Rosa Gili, ha explicat que els edificis comunals del Prat Gran i del Prat del Roure es connectaran a la xarxa de calor i fred que desenvoluparà FEDA Ecoterm. Gili ha assenyalat que "el projecte és molt important per a produir fred i calor a la zona més densament habitada de la parròquia, i la formalització d’aquesta addenda ve a millorar l’emplaçament de la planta de generació" i ha remarcat que el nou emplaçament de la planta permet "mantenir la zona verda del Prat del Roure".
El director general de FEDA, Albert Moles, ha destacat que la creació d'aquesta xarxa evitarà la instal·lació de noves calderes elèctriques a les noves edificacions que s'estan construint a la zona del Clot d'Emprivat i que provocarien un augment de la demanda important. Aquests habitatges es connectaran a la nova xarxa de calor i fred que consisteix en la instal·lació d'una central d'aerotèrmica des d'on sortirà l'aigua calenta que repartirà calefacció als edificis i refredarà l'aire condicionat per als edificis connectats.