Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El Rubius durant un dels seus vídeos.
TWITTERSobre la polémica de Andorra:https://t.co/qdwesi2FjO
Solo pido que, si os interesa, lo leáis hasta el final. — elrubius (@Rubiu5) January 29, 2021


Rubius va dir..
A mi si en molesta,perque no puc comprar un pis perque de l oferta i demanda s ha encarit desde aquest paguen el que sigui, Quan la constitucio hauria de protegir-ho

Com aixó duri molt al final tindrà un carrer o una plaça amb el seu nom a Andorra je je Fora broma A mi no em molesta que vingui a viure aquí, el mateix dret que molts que han vingut abans.
Respondre
Andorrà va dir..
I tant que l'ha entès. i aquest senyor Rubius, apart de poder anar a viure on vulgui, pot donar com a motiu, el que vulgui, fins i tot que a Andorra s'hi troba millor.

El diner mou el món va dir..
youtuberlandia. bicilnadia, motolandia. la questió és que vingui gent hi estiguin a gust i en parlin bé.
Fa uns anys Andorra, també era compralandia i estalvilandia, quan els que ens coneixien venie a comprar i a guardar-hi els estalvis i no hi havia cap mal tampoc.

Castellano Comunero va dir..
Vostè amb el seu nom ja ho diu tot, no cal que digui res més.

Laury va dir..
Clar que passa per davant de tots! Tu si pagues 150 o 200 Euros per la linia d'internet també passaràs per davant de tots! Vinga t'animo a que demanis la seva mateixa linia d'internet i ja veuràs lo ràpid que va!

Josep va dir..
Per si no ho sabeu els youtubers tenen una conexio a interbet especial que passa per sobre totes les altres, aixó si que es de bojos

Ni segueixo cap youtuber ni tinc instagram ni sé com va, pero he vist a youtube que aquest noi ha penjat un video que es titula... mis gatos conocen un perro... i lhan vist més 15.000.000 de persones. Mare meva no importa el contingut però ara entenc perquè li paguen tant per qualsevol publicitat que faci...
Respondre
Espero qu'aviat no es parli més d'aquest individu ! Us feu pesats amb aquesta notícia a repetició ! Patètic ! Com sempre !
Respondre
Ser 'supercool' i 'happy', fer publicacions de coses absurdes i frikis dóna mes diners que donar-li puntades de peu a una pilota o ser dis jokey, estudiar una carrera o doctorat amb abnegació no li interessa a ningú, les noves generacions de joves tatuats, amb pircins i devoradors implacables de glucosa són el futur.
Respondre