x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Andorra la Vella

La passarel·la Rosa Ferrer ja està oberta als vianants

Nova parassarel·la.

Nou atractiu al nucli antic

Nova parassarel·la.

Fernando Galindo
Vianants, ahir a la nova passarel·la.

Nou atractiu al nucli antic

Vianants, ahir a la nova passarel·la.

Fernando Galindo
Actualitzada 31/01/2021 a les 06:05
Tal com va anunciar el Govern divendres, la passarel·la que uneix la plaça del Poble amb la del Consell General, que porta el nom de l’excònsol Rosa Ferrer va obrir ahir als vianants. Un dels seus principals atractius és que compta amb un mirador panoràmic en forma de voladís que sobresurt de l’amplada de la passarel·la i que s’està acabant d'enllestir, ja que el sòl ha de ser de vidre però actualment s’hi ha instal·lat un paviment metàl·lic provisional per tal de permetre l’accessibilitat a la zona. Aquesta situació serà així fins que arribi el material definitiu, que s’ha endarrerit per la pandèmia. Amb una longitud de 29,5 metres, la passarel·la té unes baranes laterals d’1,95 metres d’alçada que són de vidre laminat que compten també amb enllumenat públic i ornamental. Cal recordar que les obres es van adjudicar fa més de dos anys, per un import de 631.900 euros, tot i que es van haver de pagar 29.714 euros més ja que un dels terrenys on s’havia d’ubicar un dels pilars no era de titularitat pública.
  • #17 Funcionaris en el punt de mira
    (31/01/21 20:41)

    Els funcionaris que es passen el dia fumant a la cantonada se sentiran més observats.

    Respondre
  • #16 Andenc
    (31/01/21 18:36)

    A mi m'agrada, molt maco, només falta unes taules y cadires per prendre unes cerveses amb vista a la rotonda

    Respondre
  • #15 John
    (31/01/21 17:39)

    Jajajajajajajaja!!!!

    Respondre
  • #14 La culpa no és de la Marsol (aquesta vegada)
    (31/01/21 16:43)

    Si us plau, prou de ficar-se amb el Comú d'Andorra la Vella. Aquesta vegada no és la Marsol. La idea i la execució de la passarel·la és de Govern. Els 600.000 euros(una bogeria) els ha posat el Govern. Entesos?

    Respondre
  • #13 Gatfer
    (31/01/21 16:17)

  • #12 Where is my TANIA DORIS?
    (31/01/21 15:25)

    I jo que pensava veure a la nostre vedete amb plomes incloses a la foto! m'has deprimit el diumenge no se si ho superare

    Respondre
  • #11 jo
    (31/01/21 13:21)

    una passarel.la a 600 mil leuros per veure des de dalt la rotonda de govern HAHAHAHA

    Respondre
  • #10 Eduard
    (31/01/21 13:09)

    Noria i pasarel.la aconseguits. Ara missió telefèric en marxa. Seguim malbaratant els recursos econòmics i naturals en bé de?...proposo un ràpid agermanament amb el Comú de Canillo i seu magnífic pont tibetà al no res. Això sí....de 3 milions i mig de euros. Qui guanyarà la cursa a la despesa superflua?

    Respondre
  • #9 Joan
    (31/01/21 13:00)

    La veritat és que va quedar molt bé, molt maco, molt funcional.

    Respondre
  • #8 La pandemia te la culpa de tot...
    (31/01/21 12:35)

    Els habitatges pels núvols, salaris congelats, preu dels lloguers extremadament cars...i els polítics vivint a un altre planeta!!! Quina colla...

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts