pandèmia mundial

Govern habilita inspectors de Medi Ambient i Comerç per fer controls de Salut

És una de les mesures per poder augmentar les inspeccions a bars, restaurants i comerços

La justícia obliga Govern a repetir la valoració d'ofertes d'un concursFernando Galindo

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Govern va anunciar la setmana passada que augmentaria les inspeccions als comerços, bars i restaurants per tal d'assegurar que es compleixen les mesures de prevenció en matèria Covid dictades pel ministeri de Salut. Per tal de poder fer-ho, l'executiuva acordar en la sessió del consell de ministres habilitar inspectors d'altres ministeris per realitzar les tasques de control. Concretament els de la Unitat de Prevenció i Control Ambiental, del ministeri de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, i els de la Unitat de Consum i Inspecció de Comerç, del ministeri d'Economia, realitzaran aquesta feina de manera provisional, tal i com especifica un edicte del darrer butlletí del BOPA, publicat avui. El text indica que hauran de realitzar aquestes tasques fins que Govern acordi deixar sense efecte l'habilitació i que una de les motiviacions per aquesta mesura és que "la tasca inspectora ordinària s'ha vist sobredimensionada degut a l'ampli abast de les mesures per minimitzar el risc" de contagi.

Cobertura d'una vacant

D'altra banda, el Govern ha publicat avui també al BOPA un edicte per a la cobertura d'una plaça vacant com a tècnic de suport en recursos sanitaris adscrit a la secretària d'Estat de Salut. La missió del lloc de treball és la de donar suport al personal de l'Àrea de Recursos Sanitaris en l'execució i el seguiment dels projectes i activitats relacionats amb la planificació, organització i inspecció, control, avaluació i acreditació dels recursos sanitaris. La retribució anyal bruta per aquesta plaça és de 21.149,31 euros, distribuïda en 13 pagues, i cal estar en possessió del diploma professional avançat en administració i finances o estudis equivalents, entre altres requisits.

tracking