x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
pandèmia mundial

Alemanya inclou Andorra en la llista de 20 països amb "alta incidència" del virus

Aquesta inclusió implica que cal un doble test negatiu i una quarantena per anar a Alemanya des del Principat
Actualitzada 22/01/2021 a les 19:43
Les autoritats sanitàries alemanyes han inclòs Andorra en el grup de més de 20 països que tenen una "alta incidència" del virus, per als quals les restriccions de viatges són les més dures. L'Institut Robert Koch (RKI), en col·laboració amb els ministeris d'Interior i Sanitat, ha actualitzat aquesta tarda la nova classificació de països segons el seu risc epidemiològic d'acord amb el Govern central i els estats federats.

En aquest grup, a més d’Andorra, es troben Albània, Bolívia, Bòsnia, Egipte, Emirats Àrabs Units, Eslovènia, Espanya, Estats Units, Estònia, Iran, Israel, Colòmbia, Kosovo, Letònia, Líban, Lituània, Macedònia de el Nord, Mèxic , Montenegro, Panamà, Portugal, República Txeca, Sèrbia i els Territoris Palestins.

Aquesta inclusió en la llista implica que que els viatgers procedents d'aquests països hauran de presentar un doble test negatiu per poder entrar a Alemanya. El primer s’haurà de fer 48 hores abans de el vol i lliurar-lo només aterrar i el segon es podrà fer a partir de el cinquè dia de la quarantena, que serà obligatòria per a les persones procedents d'aquests països "d’alta incidència".
Etiquetes
  • #10 David
    (23/01/21 03:56)

    David va dir..
    Lo que pasa es que andorra es de los paises que mas test hace a la poblacion, por eso salen mas positivos... a recordar que se realizaron 2 tests a toda la poblacion, que al minimo signo ya es directo a pcr, si en esos paises hicieran lo mismo los resultados serian similares...

    Respondre
  • #9 Andorrà
    (22/01/21 23:50)

    Amb els espanyols us foteu de seguida peró amb aquests no hi collons,si Espanya ens hagés fotut a la llista negra ja estarieu tots despotrican, que si son uns fatxes que si plim que si plam sou uns hipocrites...

    Respondre
  • #8 Ceçil
    (22/01/21 23:12)

    Per anys i anys viviem amb la reputáció del país amb la població mes longeva del mon. Arriba la pandemia i es molt normal que tenim uns números tant dolents. You can't have your cake and eat it too. Es tragic, pero es normal

    Respondre
  • #7 Alex
    (22/01/21 22:51)

    A Andorra fa anys que hi ha molts tipus de virus, el de l'odi, el de l'enveja, el de la injusticia, el de la prepotencia,el del racisme, el de l'homofobia, el del masclisme..una llarga lista que en poc temps ens pot situar en les primeres posicions del ranking mundial

    Respondre
  • #6 Comunisme everywhere
    (22/01/21 22:01)

    Fora constitució, fora UE va dir..
    Els pariatges són comunisme. Alguns viviu a la guerra freda encara.

    Respondre
  • #5 David
    (22/01/21 21:45)

    Somos los apestados. Qué esperabais? Andorra es el país del mundo con más contagios y muertos por habitante. Mirad el mapa de la OMS y somos los campeones. Y eso pese a las brutales restricciones y llevar el bozal hasta en la sopa. Algo falla...

    Respondre
  • #4 Concepció
    (22/01/21 20:56)

    Aquí tenim unes dades molt dolentes i sembla que ningú se n'adona... I sort que no tenim turisme!

    Respondre
  • #3 Andenc
    (22/01/21 20:43)

    No anem bé

    Respondre
  • #2 ???
    (22/01/21 20:39)

    I França no? Quin criteri fan srrvir?

    Respondre
  • #1 Fora constitució, fora UE
    (22/01/21 20:23)

    El virus es el comunisme de la UE

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts