x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
pandèmia mundial

Govern no dona per perduda la temporada d'hivern

Jover accepta que la situació és preocupant
Un esquiador en una estació del país.

Les empreses es plantegen fer tests als turistes aquest hivern segons les nits de pernoctació

Un esquiador en una estació del país la temporada passada.

Fernando Galindo
El ministre Portaveu, Eric Jover, en la compareixença d'aquesta tarda.

El ministre Portaveu, Eric Jover, en la compareixença d'aquesta tarda

El ministre Portaveu, Eric Jover, en la compareixença d'aquesta tarda.

SFGA/JAViladot
Actualitzada 20/01/2021 a les 19:46
El Govern no dona encara per perduda la temporada d'hivern. Així ho ha assegurat el ministre Portaveu, Eric Jover, en la roda de premsa posterior al consell de ministres, en la qual també ha acceptat que "la situació és preocupant" en relació a les restriccions als països veïns, tant pel que fa a la mobilitat amb Catalunya, com l'obertura de les pistes d'esquí a França. "Les restriccions als països veïns no ens ajuden gens, estan castigant de manera molt forta el nostre teixit econòmic, però tot i això no donem per perduda la temporada d’hivern", ha manifestat Jover, que ha afegit que "estem en contacte amb les autoritats veïnes, i esperem que la seva situació epidemiològica pugui millorar i es pugui reactivar tot".

Jover també ha remarcat que tot i això l'executiu ha de tenir la responsabilitat d'estar preparat per a totes les circumstàncies i estar al costat del teixit econòmic, amb ajudes com les dels ERTO, que recentment s'han prorrogat fins al 30 de juny. "No tanquem la possibilitat a altres tipologies d'ajuts i estem en contacte pràcticament diari amb tots els sectors per trobar-les si cal", ha assenyalat el Portaveu, que també ha remarcat que cal tenir un "punt d'equilibri", amb "ajudes ambiciosos i que permetin aguantar viu el teixit econòmic però que apel·lin a un grau de responabilitat i siguin sostenibles en el temps per a l'Administració". 
Etiquetes
  • #10 Govern tobogan
    (21/01/21 00:17)

    E les proximas ellecion ya donas per perdut?

    Respondre
  • #9 Perico
    (20/01/21 22:09)

    Pepe va dir..
    Escoltar a qui¿ no hi ha ni un cientific en aqiest pais de cambrers i pakis k timen als turistes

    Respondre
  • #8 Donald Boix
    (20/01/21 21:17)

    AND no es un país normal. Debe ser el último Estado feudal de Europa, junto con el Estado Vaticano

    Respondre
  • #7 peis peis
    (20/01/21 21:01)

    ¨estan castigant de manera molt forta el nostre teixit econòmic¨ ??????

    DA fa 10 anys (deu) que maneu com voleu aqui al coto.. que heu fet fins ara per la diversificacio economica????

    Ah...res??? Ah... perdo..estaveu ocupats fent el joc de homes d´estat i visquin be de la padrina????

    Ah...menys mal que jover esta preocupat..se li veu a la cara a ell i a l espot... ara dormire tranqui sabent que ells estan preocupats....

    Respondre
  • #6 Josep
    (20/01/21 20:46)

  • #5 Eze
    (20/01/21 20:14)

    Jajajaja, cuando sea un país, va a poder decidir, le falta cojones a nuestra población, para pedirle cojones a los que gobiernan.

    Respondre
  • #4 Això no es així
    (20/01/21 19:55)

    No es cert que el problema siguin les restriccions dels països veïns a la mobilitat . No llençem pilotes fora i polititzem culpabilitzant les decisions dels altres . El problema es sanitari i no es pot assumir amagant el cap sota l'ala ... no podem , ni podrem rebre turisme de neu en tota la temporada ,ho sap prou bé . Mantienir les estacions obertes en aquestes circumstàncies es llençar uns diners dels que no disposem . 

    Respondre
  • #3 Innocents!!!!!!
    (20/01/21 19:49)

    Tu i els altres continueu pensant en el pare Noel que de veritat viviu en un núvol ! Realment aquesta pandèmia a Andorra està com està (mes o menos bé) gràcies als ciutadans d'Andorra i no pas per la feina que feu. Perquè realment es molt pesima!

    Respondre
  • #2 Pepe
    (20/01/21 19:16)

    ministre no escolta al cientifics i diuen què això dira al menys dos mesos

    Respondre
  • #1 JFK
    (20/01/21 19:16)

    Seamos realistas Govern puede tener su opinión pero, no ya solo la temporada de invierno se puede dar por perdida, sino que a partir de ahora las cosas nunca volverán a ser igual, al menos durante los próximos años.
    Por tanto dejemos de engañarnos y vayamos buscando nuevas alternativas a lo que hasta ahora ha sido una economía normal.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts