x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
finances

MoraBanc és reconegut com a millor entitat digital del país

La revista ‘World Finance’ també el guardona per l’aplicació bancària
Els directors Jessica Reynoso i Ignasi Martín.

MoraBanc és reconegut com a millor entitat digital del país

Els directors Jessica Reynoso i Ignasi Martín.

MORABANC
Actualitzada 19/01/2021 a les 06:23
MoraBanc ha estat distingit, per quart any consecutiu, amb els premis de millor banc digital i millor aplicació bancària d’Andorra 2020 per la prestigiosa revista World Finance, editada a Londres. El jurat de la publicació ha valorat la permanent actualització dels serveis i sistemes per mantenir l’oferta digital de MoraBanc en una posició capdavantera a Andorra. Els clients tenen cada vegada més autonomia digital amb projectes com la signatura digital que permeten la contractació de nous productes i serveis, realitzar les gestions quotidianes o fins i tot la signatura de documents de finançament dels crèdits tous o l’obertura de nous comptes, va destacar ahir l’entitat en un comunicat.

L’ecosistema digital de MoraBanc Assegurances amb el Xatbot o les millores constants en el Broker Online també han estat destacades pel jurat. Disposar d’una banca digital i d’una aplicació mòbil de primer nivell ha estat especialment rellevant en una situació marcada per la pandèmia de la Covid-19.

Per Lluís Alsina, director general de MoraBanc, “fa temps que som un banc digital i per això vam poder traslladar l’equip del banc a treballar des de casa en tres dies sense afectació per al client, que pot fer les gestions a distància. Per MoraBanc, ser digital és el present i és part de la societat en què vivim, una part essencial per fer un país nou en el qual creiem fermament”.

Des de l’inici de les afectacions per la pandèmia de la Covid-19 les gestions i l’ús de la banca digital han crescut significativament. Per Ignasi Martín, director de l’àrea d’experiència global de client, “la banca digital i l’app de MoraBanc han respost a l’increment de la demanda dels clients de manera òptima”.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts