Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El grup Contracorrent durant una manifestació contra el racisme, feta al juny
Xavier Pujol
Lo que faltaba, ara eapareixen un grup de pijo flautes. El pogresisme i el comunisme que defensen portara el nostre país a la absoluta miseria.
Que permetin l abort, però no vui que es paguin amb els nostres impostos, si ho volen que s ho paguin ells, més faltaria.
Em d evitar que els pogres ens invadeixins i tornin andorra una barcelona.
El no nascut, Quan es converteix de tumor a persona?
Uns diran que en unir-se òvul i espermatozoide. Uns altres que en néixer.
I hi ha científics, (i filòsofs pensadors), en els dos extrems i en tots els seus matisos,
Però espero que tots tinguem clar que des del moment en què hi ha una persona no es pot atemptar contra ella.
Llavors el dubte és ell quan és persona.
Si matarem a un ser del qual dubtem si és o no persona, no li aplicarem el principi de “in dubio pro reo”?
No apliquem a la un ser vivent el principi que aplicaríem al furt d'un electrodomèstic.
Sé que és més car el matar al no nascut que la despesa que suposa uns serveis socials per a fer costat a la dona.
Però no ho camuflem de drets quan un dels dos quedarà a trossos en la galleda de les escombraries.
No us deixeu enganyar, l'autèntic dret és ser mare, la maternitat no és un obstacle i els nadons no són una plaga a exterminar.
Curiosos drets reivindiquen aquests entusiastes joves, escoltar a un ésser humà defensar el dret a la vida dels animals mentre defensa el dret a matar nadons és del tot surrealista.
No m'agrada res aquest grup, però jo despenalitzaria l'avortament sols per eliminar al co-princep de les institucions Andorranes.
Si segueixen fent una mica més de soroll, és possible que siguin subvencionats per l'Estat .....
RespondreContracorrent? Més bé millenials instrumentalitzats, dissidència controlada i políticament correctes.
Respondre
Joves mantinguts i pagats per desestabilitzar el Principat.
RespondreNi comunisme, ni republika