x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
pandèmia mundial

Pfizer redueix temporalment l'entrega de vacunes a Europa

La farmacèutica vol elevar la capacitat de producció i això afectarà a tots els països de la UE i a tercers, com Andorra
Actualitzada 15/01/2021 a les 15:41
La farmacèutica Pfizer ha decidit reduir temporalment l'entrega de les vacunes a tots els països d'Europa per poder elevar la seva capacitat de producció de 1.300 milions a 2.000 milions de dosis a l'any, segons ha anunciat l'Institut Noruec de Salut Pública qui també ha informat en un comunicat que l'avís per part de la farmacèutica els hi ha arribat aquest matí.

Pfizer ha explicat en un comunicat que aquestes restriccions afectaran temporalment als enviaments fets a finals de gener i principis de febrer i que proporcionarà "un augment significatiu" de les dosis disponibles entre finals de febrer i març.

Noruega no forma part de la Unió Europea, i rep, com en el cas d'Andorra, les vacunes per un país veí, Suècia i es preveu així que la mesura també afecti al Principat, ja que Espanya també veurà reduïdes el nombre de dosis que Pfizer li entregarà.
Etiquetes
  • #10 Julia
    (15/01/21 22:48)

    Més aviat té a veure amb les alarmes i els problemes anunciats avui per varis Països amb les vacunes en base a mRNA. Van els canals professionals de comunicació a 100 fa hores.

    Respondre
  • #9 TRAMVIA BLAU
    (15/01/21 19:40)

    En sembla que lluitar contra aquest virus ès com posar portes al camp.

    Respondre
  • #8 andosi
    (15/01/21 18:54)

    Una reducció de 0 és igual a 0... granquila andorrans! No ens afecta!

    Respondre
  • #7 Jordi
    (15/01/21 17:53)

    Molt bé! Amb aquest increment, potser en sobra alguna i li en donen alguna vacuna al Benazet, que pobre, ningú li fa ni cas.

    Respondre
  • #6 Toni
    (15/01/21 17:16)

    Això és de traça...no sé per on agafar tot aixó...ens prenen el pell..lo pitjor és que el pagarem molt car...

    Respondre
  • #5 carmen sanchez
    (15/01/21 16:22)

    perdó per la meva ignorància, però que té a veure de reduir les entregues a Europa ara per millorar la producció de 1.300 a 2.000 milions, potser el ministre Martines ens ho pot aclarir?

    Respondre
  • #4 Maria
    (15/01/21 16:22)

    Preocupada va dir..
    No et preocupis gaire que de moment aquí ni per la primera dosis jajajaajja, el ministre martinez és un crack

    Respondre
  • #3 Preocupada
    (15/01/21 16:11)

    Pregunto: ja esta previst i assegurat que hi seran les segones dosis que s'han d'administrar a les 3 setmanes??? O la liarem???

    Respondre
  • #2 SATIS PFIZER DONCS
    (15/01/21 15:52)

  • #1 Déu ni do