x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
pandèmia mundial

Detectats dos positius a la tercera planta de l'hospital

L'ala ha quedat aïllada i s'ha realitzat un cribratge a la resta de pacients i sanitaris que han donat tots negatiu
Façana de l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Fernando Galindo
Actualitzada 15/01/2021 a les 19:55
Dos pacients ubicats a la tercera planta de l'hospital han donat positiu per Covid, segons ha informat el SAAS aquesta tarda. El SAAS ha activat els protocols de seguretat i les dues persones contagiades han estat traslladades i ingressades a la zona habilitada per als malalts de coronavirus. Així mateix, s'ha realitzat un cribratge als 16 pacients restants de la tercera planta i als professionals sanitaris, que han donat tots negatiu.

L'hospital ha informat a tots els familiars i ha procedit a tancar i aïllar l'ala de la tercera planta arran d'aquest brot, del qual se'n desconeix l'origen, i fer el seguiment dels pacients.
Etiquetes
  • #7 Cassie
    (16/01/21 06:23)

    hi ha 30 estudis que demostren que la ivermectina és molt eficaç contra el covid, inclosos si es pren abans que sigui contagios.
    Per què els països desenvolupats ja no donen aquesta molècula a persones positives ??? el contagi seria molt menor

    Respondre
  • #6 Miriam
    (16/01/21 00:17)

    Més controls policias i dels urbans : la gent al carrer i sobretot als bars fa vida normal : si hi ha mesures son per fer-les respectar (gent fumant a tot arrreu, bars que no tanquen a les 19h, no higienitzant 1h...) Tots en pagarem les consequencies !!

    Respondre
  • #5 Xavier grau
    (16/01/21 00:04)

  • #4 carmen sanchez
    (15/01/21 22:14)

    Sr. Ministre Martines, els protocols a les residències no funcionen i pel que es veu a l'hospital tampoc, cada dia hi ha mes morts, les vacunes no arriben, feu alguna cosa, o dimiteixi

    Respondre
  • #3 Maria
    (15/01/21 21:53)

    A Andorra estem tenint una incidència molt alta. Caldria més restriccions ja ! El Sr. Martínez Benazet ens felicita i vol donar la impressió que tot va bé. Els nostres veïns prenen mesures més dures per frenar la infecció. Què esperem nosaltres?

    Respondre
  • #2 Filla de pacient
    (15/01/21 20:27)

    Que han avisat a tots els familiars? MENTIDA!el meu pare està ingressat i a nosaltres no ens ha trucat ningú, he anat al hospital i no m'han deixat entrar, només em deien que la planta estava tancada i cap explicació!

    Respondre
  • #1 Amb tot el respecte
    (15/01/21 20:20)

    Senyora Benazet, la situació comença a ser molt crítica i hi han activitats que vostè i la ministra d'educacio tenen de cancel·lar, vostè té aquesta responsabilitat com a ministre i li demano amb tot el respecte

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts