Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Joan Martínez Benazet en la compareixença d'aquesta tarda
SFGA/JAViladot

PLANDEMIA va dir..
El martinez te la compra al preu que vulguis

Regalo vacuna qui la vol ?
Respondre
Espero que ho organitzi i ho agendi algú que no sigui el Dr. Martínez B ja ha fet prou per desgraciar la situació. Cal algú capaç d'organitzar com s'apliquen les vacunes a la gent que ho vulgui i amb el millor tempo que sigui possible de les 0 que se suposa que tenim actualment.
Respondre
Andenc va dir..
!!!! genial

I les vacunes!?!?....
Respondre
Al Martínez li agrada mes un micro que a un tonto un llapis ! I les vacunes on son ?
Respondre
Arribaran a Andorra la Vella, en vaixell, tren o en avió al aeroport d la capital
Respondre
On són les vacunas....?
Respondre
Això acabará malament..
Respondre
25 minuts per administrar una vacuna?????
RespondreL'estarà vigilant els 15 minuts sense fer res més després d'haver injectat la vacuna per si a cas tè alguna reacció?