Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
L'estació d'esquí de Soldeu.


Tenim una legislació base en la Llei 11/2012 de l'IGI, la 95/2010 de l'IS etc... i amb les Consultes Vinculants de Tributs, unilateralment canvien moltes vegades la Llei forçant a seguir la Consulta Vinculant ( que canviïn la Llei directament ) i entrem com a Espanya, en un marc on l'obligat tributari (empreses, autònoms i persones físiques) quedem en la nebulosa de jurisdicció i Consulta Vinculant. En els paisos anglosaxons és clar i diàfan, aquí agafem el pais del Sud que ja coneixem que es caracteritza (sobretot en matèria d'Hisenda) en fer el joc dels tres cubets i el dau, al final si Ronaldo o Messi amb els millors fiscalistes pagats cauen en la trampa de la Hacienda Latina Española y sus razonamientos, com no hem de tenir també problemes al Principat d'Andorra si hem copiat el sistema. Això va per llarg i és una vergonya que no haguem agafat un sistema nòrdic o anglosaxó directe, clar i amb seguretat jurídica.
Respondre
David va dir..
Aquesta sentència tracta del procediment sancionador, no del procediment de comprovació en concret. Una cosa és l'incompliment de la norma i el retorn de la quota deixada d'ingressar i una altra cosa molt diferent és la imposició d'una sanció.

David va dir..
Molt ben vist. Una pena que la Hisenda espanyola no es pugui acollir a aquesta sentència...

David va dir..
Sembla que si van pagar IGI pero no el recàrrec que va imposar el Govern

Fent caixa els de sempre!!!! i per quin motiu???
Respondre
Llavors van pagar el IVA/TVA al pais de destí? O wait...
Respondre
Qualsevol fa enfadar al jefe...
Respondre