Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Joan Martínez Benazet en la compareixença de divendres
Fernando Galindo

Pau va dir..
Sort que et tenim a tu! No entenc perquè no ets ministre? Ja trigues en presentarte perquè segur que la feina que fas es envejable i mai fas res malament

Sr.Martinez Benazet Ministre de Sanitat, DIMITEIXI!
Respondre
De que va tanta confidencialitat? Que es el que no m'expliquen???
Respondre
No hem de patir encara que hi ha gent morint????? De veritat que no s'ha de patir???????? No entenc com es pot dir una cosa aixi!
Respondre
Dimisio Benazet ja! Cap a caseta a fer un altre cosa q aixo li queda gran! Penos
Respondre
Qunina vergonya, quina vergona. Fa una setmana que va dir que arribarien les primeres dosis testimonials, la setmana pasada que arribarien aquest cap de setmana passat i ara sense data pero que no patim.... que arribaran... credibility sota minims, esgotats del Benazet!
Respondre
"No hem de patie que tindrem vacunes" Irresponsabilitat en un grau mai vist, que algu li digui amb aquest bon home que ja haurien d'estar aqui. Que no s'han mogut quan tocava ni han tocat les portes pertinents i per aixo ara hi han aquest problemes. JA HAURIEN DE SER AQUI
Respondre
No em fio de res d'aquest senyor! Avui diu una versio i demà la contraria. No em fio de res
Respondre
Pare cabrejat va dir..
Aquest senyor és un irresponsable que després tornara a confinar negocis i treballadors per fer happy als seus amics empresaris de la neu, ens diu de tenir cura amb l'agresibitat de la nova soca i els foten a esquiar, no és pot estar més fart de la classe política que e s arruïnan la salut i la butxaca i ja estem hasta els pebrots de tanta ineptitud que ens està costant els nostres calés que cada dia perdem més,això sense compta la salut
El Benazet se tiene que ir con el Ministro Illa, a un lugar donde no pueda molestar y estar tranquilo. El ministerio no es su sitio. Fuera
Respondre