x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Societat

Un centenar de persones es concentren per salvar el Palau

Pares, mares, fills i clubs demanen al comú i a la propietat que s'activin per trobar una solució
Concentració al Palau de Gel

Concentració al Palau de Gel

Un centenar de persones han format una cadena humana i han reclamat que no tanqui el Palau de Gel.

Algunes de les persones que s'han manifestat aquesta tarda davant del Palau.

Un centenar de persones es concentren per la salvació del Palau

Algunes de les persones que s'han manifestat aquesta tarda davant del Palau.

Fernando Galindo
Actualitzada 07/01/2021 a les 19:15
Al voltant d'un centenar de persones s'han concentrat aquesta tarda a les portes del Palau de Gel de Canillo per reclamar la continuïtat de la infraestructura. Pares, mares, fills i membres dels clubs han realitzat una cadena humana que ha envoltat la façana, i ha ocupat les escales i part de la voravia per reclamar al comú i a la propietat, Casa Roig, que s'activin per salvar el Palau, el qual consideren que forma part de la vida de Canillo. Els principals lemes de la concentración eren "Volem el Palau" i "No tanqueu el Palau".
Etiquetes
  • #13 Canillenc
    (08/01/21 09:13)

  • #12 Canillenc
    (07/01/21 23:25)

    El pitjor duo polític de la història de Canillo. Quin Comú...Que tornin la Mònica i el Casadevall, si us plau!

    Respondre
  • #11 Manuel Moreira
    (07/01/21 23:24)

    El Palau es una ruina para tots privatización ya porfa

    Respondre
  • #10 Instal·lació deficitària
    (07/01/21 23:03)

    Amb 3.000 euros per cap a l'any de tota aquesta colla (nens inclosos) arriba per pagar el lloguer.

    Respondre
  • #9 patada endavant
    (07/01/21 21:36)

    Canillenc va dir..
    la teva critica es una patada endavant, millor criticar l oposicio que fa la seva feina que reconeixer un mea culpa de DA , si estem aqui es perque DA no ha fet els deures, SUPERBIA com sempre, com diu algu per aqui encara sera culpa de CATALUNYA

    Respondre
  • #8 Dimiteix
    (07/01/21 21:31)

    Uiiiii...quants missatges de la xupipandi de DA per aquí... en tot cas aquest Comú i Camp passaran a la història per haver rebut una concentració en contra de la seva gestió i quedarà marcat al seu súper CV. Voteu-los al 2023. 30 dies més i si cal, nova concentració demanant la seva dimissio.

    Respondre
  • #7 Canillenc
    (07/01/21 21:10)

    L'oposició aprofitant una iniciativa popular per fer un míting amb cartellets contra el Comú, patètics i penosos. Se'ls hauria de caure la cara de vergonya d'utilitzar així al poble, i aquest volen governar?
    Ja tenen el que volien les fotos pels diaris i surtir a la tele

    Respondre
  • #6 una mama
    (07/01/21 21:04)

    Jo, jo hi era amb el meu fill de 3 anys que sortia de la seva classe de piscina. Cap festa, res, només una mica de sentit comú per no privar els nostres fills d'activitats que s'hauran de buscar en altres llocs i amb moltes dificultats ...

    Respondre
  • #5 Jesús
    (07/01/21 20:58)

    Aquí también tindra la culpa la Generalitat...

    Respondre
  • #4 celina
    (07/01/21 20:46)

    Feu el favor de tornar les claus a Casa Roig!
    El Comú està fent una ocupació il·legal (l'altre mandat se les va rascar amb les dues manetes) - Això és anticonstitucional, l'art. 27 parla del dret a la propietat privada.
    Fa molta pena quedar-nos sense Palau, però més pena ens fa com s'està tracta'n al ciutadà del poble! Casa Roig a fet molt pel poble, no es mereixen aquest tracte!

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts