x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Canillo

La propietat rectifica Camp i diu que la negociació està trencada

Fonts jurídiques reiteren la seva intenció de presentar la demanda judicial aquest mes de gener
Els propietaris del terreny del Palau i l'advocat, aquest matí a les instal·lacions canillenques.

Els propietaris del terreny del Palau i l'advocat, aquest matí a les instal·lacions canillenques

Els propietaris del terreny del Palau i l'advocat, el passat dijous a les instal·lacions canillenques.

Anna Ribas
Actualitzada 05/01/2021 a les 17:42
Fonts jurídiques de la propietat del terreny on està ubicat el Palau de Gel han indicat, contràriament a les afirmacions que ha fet el cònsol major de Canillo, Francesc Camp, aquest matí al Diari, que no hi ha cap tipus de negociació oberta entre les dues parts i que va ser el mateix cònsol de la parròquia qui va trencar les converses el passat dia 31 quan no es va presentar a la cita a les instal·lacions per fer la revisió i tornar les claus. Les mateixes fonts han reiterat que s’està preparant la demanda judicial i que aquesta es presentarà aquest mateix mes de gener.

 

Cal recordar que Casa Roig mai ha tingut intenció de vendre el terreny i sempre ha sigut partidària del lloguer, una idea contrària a la del comú, ja que segons ha indicat avui mateix el cònsol, es decanta per l’opció de compra. També les diferències són extremadament diferents pel que fa al preu que s’hauria de pagar al lloguer i el termini del contracte.

  • #10 Marta
    (06/01/21 01:28)

    Joan va dir..
    Amb qui és impossible arribar a un acord és amb el Camp no amb el Bartumeu, no el deus coneixer al Cónsul!

    Respondre
  • #9 Joan
    (05/01/21 22:34)

    Si'hi ha el Bartu pel mig serà difícil arribar a un acord. Voler fer política a través dels clients és mala no afavoreix els clients.

    Respondre
  • #8 Expropiese!!
    (05/01/21 21:46)

    A veure aquest potes negres com fan el millor per Andorra... o no...

    Respondre
  • #7 El Tamarro
    (05/01/21 20:59)

    Pep va dir..
    Tu tens un problema,les neurones les tens vagues i no et treballen.
    Ets un perfecto representant de D. A.
    La culpa sempre dels altres.

    Respondre
  • #6 Kiko
    (05/01/21 20:34)

    Pep va dir..
    Ara es la culpa del Bartomeu que durant tot 1 any no han sabut negociar ?
    Con desinformen alguns ...

    Respondre
  • #5 Reis mags d'Orient
    (05/01/21 20:23)

    Comú de pandereta..
    Això s ha de negociar 1 any o 2 avanç de acabar el.mandat.
    Es a dir els anteriors mandaratis han fet molt.mala gestió.
    Es clar pagar una Merda de lloguer ja els hi anava bé.. aixi tenen tresoreria per fer les obres de la plataforma ..
    Per afavorir la estacio i els hotels de soldeu peu de pista.
    Sibs acabat el.contracte esteu ocupant il.legalment una propietat privada.
    Demanaria als representants dels co.princeps que les institucions publiques respectin el estat de dret de un país democràtic.
    I no fer el ridícul Nacional fen de okupes.

    Respondre
  • #4 Pep
    (05/01/21 20:17)

    Amb el Bartumeu pel mig es impossible que això arribi a bon port !!!!!

    Respondre
  • #3 Jordi
    (05/01/21 20:00)

    Go home Mr. Camp. Sou uns venedors de fum. No teniu paraula i sereu recordats com el mandat que va perdre el Palau.

    Respondre
  • #2 Kiko
    (05/01/21 19:45)

    Francesc fot el camp !!!
    No vaiguis de sheriff ...

    Respondre
  • #1 Echeminga
    (05/01/21 17:51)

    Francesc Camp... de Golf

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts