x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Economia

Govern contracta l'empresa de Toti Garcia per 50.000 euros

La prestació de serveis d'A2 Security serà per un any
Toti Garcia ha provocat un enfrontament entre la majoria i el PS.

Toti Garcia obre una guerra entre majoria i el PS per BPA

Toti Garcia ha estat contractat pel Govern per un any mes

Actualitzada 30/12/2020 a les 09:29
El Govern ha adjudicat a l'empresa de Toti Garcia, A2 Security, la prestació de serveis per a l’assessorament en matèria d’inversió estrangera per 50.000 euros, segons publica el BOPA. La contractació per part del ministeri de Presidència, Economia i Empresa es va acordar en la reunió del consell de ministres del 23 de desembre i es prorroga per un any fins al 24 de desembre del 2021.

La relació laboral ha estat adjudicada per contractació directa en la modalitat ordinària i suposa una renovació de l'assessorament que ja s'ha adjudicat en dues ocasions anteriors per períodes de sis mesos. L'última es va fer el juny passat.
Etiquetes
  • #22 Lluís
    (31/12/20 14:19)

    Abans de parlar o criticar, s'han de veure els resultats..., sino el que feu es caure en la demagogia, la qual cosa no us fa millors.

    Respondre
  • #21 Pere
    (31/12/20 00:11)

    Gallardada 
    Espot dimissio JA !!! 

    Respondre
  • #20 Fucking shame
    (30/12/20 23:26)

    Escric en anglès perquè ben segur que Mr Toti understands perfectly english as he has been contracted to fet good contacts all around t'he world.
    God save our Queen.

    Respondre
  • #19 Sonia Bautista
    (30/12/20 21:43)

    El Toti es l'artífex de la diversificació de la economia andorrana.Jajajajaja

    Respondre
  • #18 Bareto barato
    (30/12/20 21:30)

    Aquí molt parlar però ningú fa res. Així anem per la vida.

    Respondre
  • #17 Bufff
    (30/12/20 21:26)

    Mentres uns les han passat canutes el 2020 i el 2021... pinta igual de malament... A alguns paràsits de la societat els hi han arreglat, però ben arreglat, el 2020 i per lo que es veu el 2021!!! Ole DA!!! Xapó i visca la manutenció vitalícia de personatges improductius...

    Respondre
  • #16 2 tases
    (30/12/20 20:43)

    No volieu caldo? Doncs 2 tases. Jajajaja

    Respondre
  • #15 Gallardades
    (30/12/20 19:48)

    Una altre Gallardada... pero no te comparació amb la gran Gallardada Ironman a 1.500.000€ per any i com a minim 3 anys!!!

    Respondre
  • #14 Manelillo
    (30/12/20 17:04)

    Sense cap dubte: Toti Garcia personatge del 2020!

    Respondre
  • #13 BRILLANT
    (30/12/20 14:47)

    SOBREN CALES PER TOT , CAP PROBLEMA, LA CAIXA ESTA PLENA A CURULL.

    Respondre
Veure’n més
22
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts