x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
SOCIETAT

Diputats francesos promouen una llei per evitar comprar tabac a Andorra

Els parlamentaris volen limitar l’adquisició de cigarretes de ciutadans gals a l’estranger
Diversos diputats francesos estan promovent un projecte de llei que pretén posar fre a la compra de tabac fora de les fronteres del país gal, segons van informar el diari L’Indépendant. En aquest sentit, en el text es fa una clara al·lusió a Andorra per aconseguir que els 800 milions de cigarretes que es venen anualment es redueixin a 120 milions. Dit en altres paraules, l’objectiu és que el consum de tabac a Andorra quedi circumscrit pels seus habitants. A més, respecte al Principat, els parlamentaris van assegurar que la diferència de preu és del 65%, posant com a exemple
  • #9 Pere
    (30/12/20 15:11)

  • #8 Crónica d'una mort anunciada
    (30/12/20 11:15)

    La axfisia econòmica va començar amb la pèrdua de la plaça bancària, la regulació del roamming per part de la UE i acaba amb la pèrdua del tabac, només ens queda l'annexió a el Regne d'Espanya.

    Respondre
  • #7 Haha
    (30/12/20 10:38)

    Hem de mirar més al nord deien...

    Respondre
  • #6 J.
    (30/12/20 10:00)

    Era questio de temps. Tanta diferencia de preu i problemes que generem a la frontera. La economia del nostre pais no pot dependre de vendre Gitanes i Ricard, a veure si un dia n'aprenem...

    Respondre
  • #5 Burgman
    (30/12/20 09:21)

    I ara els "Hugo's", què faran?.

    Segurament, dedicar-se als Indoors i oblidar l'esport nacional.

    Respondre
  • #4 estripagecs
    (30/12/20 09:15)

    si limiten la compra del tabac a Andorra a la minima expresio, augmentara el contraban, pero la consequencia sera un increment de la duresa penal a aquesta activitat delictiva que anira acompanyada d'una molt alta presio al govern andorrà per controlar la venda del tabac.
    Si s'aproba la llei, es un punt i final al tabac que es comercialitza al Pas de la Casa.
    I ben mirat te coherencia mal ens pesi com a font d'ingressos, els governs necessiten cash i 5.000 milions d'euros son molts doners.... tants com el que va fer falta injectar a Air France per salvar-la del confinament radical de la primera onada de la pandemia.

    Respondre
  • #3 Natalia
    (30/12/20 08:45)

    jo va dir..
    A saber qui són aquests parlamentaris de "medio pelo", jajaja! Aquesta notícia era per ser publicada el dia 28!

    Respondre
  • #2 Impostos 0
    (30/12/20 08:35)

    A tomar pel sac els ingressos per la taxa de venda del tabac. I aquests són els nostres coprinceps? Ole tú.

    Respondre
  • #1 jo
    (30/12/20 08:01)

    es multiplicarà per 10 el contraban, millor per nosaltres! HAHAHAHA

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts