x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
PANDÈMIA MUNDIAL

Dos nous ingressos a l'hospital i quinze contagis

L'hospital té 19 pacients, tres dels quals a la UCI
Façana de l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Fernando Galindo
Actualitzada 27/12/2020 a les 18:42
La xifra de nous positius ha caigut notablement, una dada possiblement marcada pel volum de proves diagnòstiques. Així, segons les dades de l'actualització sanitària, són 15 els nous casos diagnosticats les darreres 24 hores. En canvi, puja la pressió hospitalària amb dos nous ingressos i actualment el centre té 16 pacients a planta i tres a la Unitat de Cures Intensives. 

El nombre de persones afectades pel virus des que va esclatar la pandèmia és de 7.821, gairebé 7.000 dels quals (6.964) durant la segona onada. El de malalts actius ha baixat fins els 450.

Quant a la població escolar, pugen les aules sota vigilància activa i són 27 (ahir eren 19) de les quals 7 estan en aïllament total i 20 en aïllament parcial. 27 més estan en vigilància passiva. 

Els comuns comencen demà el repartiment del segon autotest d'antígens que es distribueix a la ciutadania amb l'objectiu de celebrar unes festes nadalenques el més segures possibles. El comú d'Esaldes ha anunciat que es distribuiran a la planta baixa de l'edific comunal de les 8 a les 19 hores fins dimecres i que dijous dia 31 l'horari serà de 8 a 12 del migdia. 
Etiquetes
  • #22 Reservadeta
    (28/12/20 06:05)

    Massa notícies sensacionalistes que condueixen a la por, a l' incertesa, a la paranoia... Però no es parla de l'arribada de la possible solució, ni de com ni quan ni a qui s' aplicarà. El que si em crida l'atenció de l'article son les dades de la població escolar; no es suposa que els nenes tenen vacances Nadalenques?

    Respondre
  • #21 Franc
    (28/12/20 00:42)

    Bea va dir..
    Penso que fan com tothom ! NO escoltar les bestieses que podem llegir en la majoria dels comentaris ! Son comentaris violents, sense fonaments i sense coneixements ! Criticar ? Perquè no ! Però donant solucions ! I aqui només llegeixo crítiques ! Rès més ! 

    Respondre
  • #20 Kiko
    (27/12/20 23:35)

    A tots aquests/es que parleu en castellà , si estiguesiu a Gran Bretanya tambe parlarieu en castellà ?

    Respondre
  • #19 Bea
    (27/12/20 22:31)

    Q poco gusta la Critica a este jente dl ministerio d Sanidad no?? Q pasa q no estan acostumbrados o q no quieren oir a la jente d la calle?!?!?!

    Respondre
  • #18 reVacunitis
    (27/12/20 22:11)

    Demanar la Vacuna es 1a bestiesa????? Tranquila q quan arribin (sigui quan sigui) jo ho aprofitaran per fer campanya.... ja veuras q aleshores no et sembla cap bestiesa!!! Per cert jo aniria el primer a buscarho, estic en ERTOsense fotre res a casa I amb salari reduction....

    Respondre
  • #17 Victor
    (27/12/20 21:54)

    Sr.Ministre dimiteixi ja si us plau

    Respondre
  • #16 VCunitis
    (27/12/20 21:05)

    Vacuna,vacuna,perque no aneu vosaltres a portarles,s,esta parlant dels contagis y surten les vacunes,aprofitan per demanar bestieses,

    Respondre
  • #15 carmen sanchez
    (27/12/20 20:35)

    que vinguin les vacunes contra el Virus, no se sap quan, però arribaran, però també fan falta "vacunes" economicas per al comerç, l'hosteleria, l'activitat turística, perquè després de festes la situació serà de catàstrofe, menys per als de sempre que ni siquieran van col·laborar amb una part de la paga extra

    Respondre
  • #14 Josep
    (27/12/20 20:18)

    Sr Benazet, està molt bé el solidaritzar-se amb l'estat Francès amb el tema de les estacions d'esquí, però veig que amb el tema de la vacuna França no es solidaritza amb Andorra ni de broma.... ara que ens donguin pel cul, veritat!!

    Respondre
  • #13 Casualidad....
    (27/12/20 20:10)

    10 mensajes en 20 minutos y todos con el mismo objetivo?? Sea un poco mas original y espacielo un poco o cambie de tema, que canta mucho.... :-)

    Respondre
Veure’n més
22
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts