x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
pandèmia mundial

Arrenca la vacunació massiva a la Unió Europea

Dues dones, de 96 i 78 anys, les primeres en rebre la dosi a Espanya i França
La primera dona en rebre la vacuna a Espanya.

Arrenca la vacunació massiva a la Unió Europea

La primera dona en rebre la vacuna a Espanya.

Actualitzada 27/12/2020 a les 12:36
La Unió Europea comença una vacunació massiva i històrica que ha de suposar l'inici de la lluita final contra la Covid-19. A les nou del matí una dona de 96 anys resident en un centre geriàtric de Guadalajara (Espanya) era la primera persona en rebre la dosi de la vacuna de Pfizer a l'estat veí del Sud. Araceli expressava el desig de véncer el virus després de protagonitzar un moment històric. A França la primera vacunada era una dona de 78 anys, interna en un centre sanitari de Sevran. Mauricette es declarava commoguda pel que estava vivint. 

A Andorra les primeres dosis de la vacuna de Pfizer han d'arribar procedents dels dos països veïns abans que acabi l'any. Arrencarà també una vacunació massiva que iniciarà la immunització entre els col·lectius més vulnerables, padrins i també personal sanitari. 
Etiquetes
  • #23 Penseu una mica sup!
    (28/12/20 00:17)

    Tots els que esteu tan ansiosos per vacunar-vos , hauríeu de parar-nos una miqueta a investigar i, com a minim, reflexionar... Os voleu posar un experiment, pel qual les empreses que el fabriquen s'han blindat judicialment??? Un experiment, que no altra cosa, que no es una vacuna en sentit estricte, no se saben els efectes ni a curt ni molt menys a mitja i llarg plaç??? No sabía de tanta vocació de rata de laboratori entre els meus conciutadans! Ah! I, per cert, aquesta que tan critiqueu la gestió... Mireu al voltant.... I després critiqueu.

    Respondre
  • #22 Toni
    (27/12/20 23:20)

    Peró tenia entès que la científica i andorrana Magda Marquet que assessora govern i treballa a MODERNA a Silicon Valley ens portaria les vacunes....bla bla bla....

    Respondre
  • #21 carmen sanchez
    (27/12/20 20:18)

    que vinguin les vacunes contra el Virus, no se sap quan, però arribaran, però també fan falta "vacunes" economicas per al comerç, l'hosteleria, l'activitat turística, perquè després de festes la situació serà de catàstrofe, menys per als de sempre que ni siquieran van col·laborar amb una part de la paga extra

    Respondre
  • #20 “ todos estos que critican ...”
    (27/12/20 19:33)

    “Todos estos...” han d'anar al seu pais d'origen a que els vacunin en lloc de criticar el nostre sistema sanitari, del qual per cert se'n aprofiten a tot drap. Si no fos així, ja no haurien vingut a viure al nostre pais. Au, a vacunar-vos al vostre paradís socio-médic-gratuit que allí us esperen amb els braços oberts. 

    Respondre
  • #19 laura
    (27/12/20 17:02)

    Benazet vete a tu casa! Dimite! Lo haces fatal! Q pongan a otro o este Gobierno se ira a pique por culpa de este señor

    Respondre
  • #18 ministro
    (27/12/20 16:21)

    Q pesaos los q no dejan q se critique la gestion dl Govern! No solo es necesario sn q es imprescindible! Hay q criticar y sn se tolera la critica q se dediquen a otra cosa! Benaset dimision ya!!

    Respondre
  • #17 Tamarro
    (27/12/20 16:16)

    vacunes va dir..
    Aquí ja ho tenim tot apunt. La consellera Montaner s'en encarrega. Ja ha comprat les dosis d'hidroxicloroquina per a tots!

    Respondre
  • #16 merce
    (27/12/20 16:16)

    Jo crec q la gestio d la pandemia dsd el ministeri d Sanitat ha estat I es desastrosa! S'ha d poder dir si t'agrada I tb sn t'agrada!! Aceptar les critiques es el taracnar dls millors politics! No aceptarles doncs deduiu....!!!El ministre hauria d dimitir ja!

    Respondre
  • #15 algú
    (27/12/20 16:15)

  • #14 QANON ANDORRA
    (27/12/20 15:48)

    Que Deu ens ajudi. Senyors ministres i cap de govern, esteu en “jaque mate” fareu el que us diguin els de dalt, i tot això per diners. Jugar amb la vida de les persones es pagarà un dia o altre. Sabeu de sobres que no calen aquestes vacunes. ANEU AL TANTO AMB ELS NENS, tots en tenim i tots estan en risc! 

    Respondre
Veure’n més
23
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts