x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
CAMPS DE NEU

El forfet natura, per a qui passi per les pistes de Naturlandia

Actualitzada 15/12/2020 a les 09:05
El cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, va anunciar que la parròquia laurediana només cobrarà el forfet natura a aquelles persones que facin raquetes o randonnée per les vies d’esquí de fons que es trobin dins el domini de Naturlandia. No obstant això, no es reclamarà a ningú que practiqui aquestes activitats en els diferents camins i passos que són de titularitat comunal.
  • #7 Pere
    (15/12/20 15:13)

    Anirem a Ós de Civís.

    Respondre
  • #6 David
    (15/12/20 11:56)

    Això de Naturlàndia es un refugi de mutilats de guerra i egipcis, Arcalís ja anava de la mateixa corda.....

    Respondre
  • #5 Como?
    (15/12/20 11:00)

    Entonces, van a dejar meterse a hacer raquetas y rando en las pistas de fondo??? A joderlas??? Pero de que habla este señor??? Sabe realmente lo que es una estacion de esqui de fondo?

    Respondre
  • #4 Santi
    (15/12/20 09:32)

    Sr. Cònsol. Podria posar també una taxa per tots els que passegem per les voreres de la vila. És una vergonya, han de treure calers d'on sigui.
    Taxa per tenir canaris
    Taxa per tenir gats
    Taxa per caminar per la muntanya
    Taxa per mirar per la finestra
    Taxa per seure en un banc públic
    Taxa per fer un cafe

    Respondre
  • #3 and
    (15/12/20 09:20)

    Normalment no es passava amb raquetes o randonnée per les pistes d'esquí de fons (que estan dedicades a l'ESQUÍ DE FONS), es passava per fora, ara ja no ho sé...

    Respondre
  • #2 2
    (15/12/20 08:13)

    Ens em begut l'enteniment, pagar per utilitzar camins que alhora passen pels dominis esquiables, d'una manera il.legal se'ns pot prohibir passar ja sigui fent sport o caminant.... dema que sera? pagar per respirar?

    Respondre
  • #1 Ramon
    (15/12/20 07:09)

    Ho trobo perfecte, crec que l'equip de comú, ha sabut diferenciar perfectament amb les pistes pròpiament dites i altres camins o pasos no hábitats a l'esquí alpí. A veure si s'ho apliquen la resta de parròquies.

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts