x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Societat

'Botellón' en un refugi d'Encamp

Un vídeo compartit a Facebook denuncia la brutícia en la qual va quedar l'exterior i l'interior de l'espai
'Botellón' a un refugi d'Encamp

'Botellón' a un refugi d'Encamp

Un usuari ha denunciat a les xarxes l'estat d'un refugi d'Encamp després d'una festa.

Facebook
'Botellón' en un refugi d'Encamp

'Botellón' en un refugi d'Encamp

'Botellón' en un refugi d'Encamp

Actualitzada 14/12/2020 a les 15:29
Un usuari de Facebook ha denunciat a Facebook l'estat en què va quedar un refugi d'Encamp on es va produir un botellón. Tant l'interior com l'exterior d'on va tenir lloc la festa van quedar totalment plens de brossa amb restes d'ampolles d'alcohol, tabac, gots de plàstic i altres begudes repartides per tota la zona.

Els fets denunciats van tenir lloc a final de novembre.
Etiquetes
  • #20 Rosa maria
    (16/12/20 13:14)

    I a Ordino jardins del museu Plandolit. Que espereu X actuar ??

    Respondre
  • #19 Pep
    (15/12/20 15:13)

    Collons si es fa el ADN a las merdes dels gossos,dons feu la prova a les burilles de tabac i així es sabrà els noms dels porcs ,,,i després a netejar ,carrers ,durant 6 mesos

    Respondre
  • #18 Meri
    (15/12/20 14:11)

    Andenc va dir..
    Cortals de Encamp!!! , es demanda la clau al comu

    Respondre
  • #17 Meri
    (15/12/20 14:10)

  • #16 Dom
    (14/12/20 22:37)

    Me parece que es el refugio que esta en el cortals d'Encamp, donde el puente colgante. Creo que esto era un refugio cerrado y que se tenia que reservar asi que no seria dificil saber quien lo reservò, no? Noticia dudosa me parece, con todos mis respetos.

    Respondre
  • #15 Andorrà
    (14/12/20 21:18)

    Superman va dir..
    1- No, no en aquesta situació.
    2- Que recullin quan acabin.

    Respondre
  • #14 Andenc
    (14/12/20 18:29)

    Quin refugi es aquest?????

    Respondre
  • #13 Superman
    (14/12/20 18:06)

    En algun sitio se tienen que desbravar los chavales

    Respondre
  • #12 Jaumet
    (14/12/20 17:50)

    Durant el primer confinament, a Les Bons hi havia botellons tota la nit cada 2x3 i ara hi tornen.

    Respondre
  • #11 Nyap
    (14/12/20 17:06)

    Malhauradament una mala costum que s'està estenent no nomès als refugis. Trobem deixalles i restes de "botellons" a qualsevol racó del país.
    Cada dijous nit desfilen pel carrer nens que no arriven a la majoria d'edat, amb bosses plenes d'alcohol, s'amaguen poc o gens per fumar i a sobre teen actituts desafiants fins i tot amb la policia.
    Cal adreçar aquesta problematica abans que s'acabi d'escapar de qualsevol control.
    El jovent necessita referents decents i ocupació per no caure en aquestes actituts que no els aporten res.

    Respondre
Veure’n més
20
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts