x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Política

El Govern buscarà “armes coercitives” per als banders

El PS creu que les atribucions dels agents rurals “són confuses i aporten poques modificacions”
El Govern segueix insistint en la idea de dotar el cos de banders d’equipament de protecció individual i aposta per l’ús “d’armes coercitives” en el projecte de llei de modificació de la Llei del cos de banders. Segons ha pogut saber el Diari, els grups que donen suport a la majoria han inclòs aquest concepte de forma genèrica per tractar de buscar un armament que doni resposta al cos de banders, sovint exposat a situacions de risc en les quals se sent indefens. Així doncs, després de l’estira-i-arronsa en comissió sobre la necessitat de dur un arma curta, l’executiu està
  • #8 Ricard de Haro
    (10/12/20 18:58)

    Estimat Joan Ramon, a Andorra no tenim agents rurals, tenim Banders.
    No he llegit el projecte, però dubto molt que als Banders se'ls hi donin atribucions de fronteres, mira-ho bé, gràcies.

    Respondre
  • #7 dron
    (10/12/20 10:46)

    Els caçadors no han de patir gaire. Aviat els controlaran amb drons i gps i s'haurà acabat tota aquesta història....Es veurà clar qui són els bons i els dolents.

    Respondre
  • #6 VIRTVS
    (10/12/20 09:49)

    Realitat va dir..
    Tampoc hi hauria d'haver gent amenaçant a la Policia amb ganivets i ahir es va emportar una descàrrega un que volia apunyalar a un poli, així que més val prevenir que curar.

    Respondre
  • #5 VIRTVS
    (10/12/20 09:47)

    Doncs jo penso que els banders haurien de portar arma curta a la feina. NO SE QUINA POR TENIU ELS CAÇADORS DE QUE ELS BANDERS PORTIN ARMA. Coneix-ho caçadors i he de dir que al menys aquests coneguts són gent pacífica i cacen per diferents motius, passió, esport, estar amb la colla, sortir a la muntanya, etc... en fi. Però no sé per què, si ells porten arma, no poden portar-la els Banders, QUE TREBALLEN PEL BE DE TOTS! Bon dia.

    Respondre
  • #4 Realitat
    (10/12/20 09:03)

    Quin disbarat. Aviat hi haurà tirotejos com a USA. Ens hem begut l'enteniment

    Respondre
  • #3 jo
    (10/12/20 08:30)

    cert, no ha guanyat mai unes eleccions, ni les guanyarà, pero mitela!!!!!

    Respondre
  • #2 Caçador
    (10/12/20 07:52)

    Lamentable! Jo els hi posaria 3 escopetes, 3 rifles, 50 granades, 2 llança flames amb 3 bombones de gas, ... a cadascú. Així poder ja no tocarien més els .... Tenen por de què? Que els hi posin l'anella a ells? Però voleu dir que estem bé!

    Respondre
  • #1 La reina d'escaldes
    (10/12/20 07:06)

    No guanya mai eleccions pero sempre es surt amb la seva.... que trist. Ja heu perdit el vot de la
    Meva colla de caça

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts