x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Promoció

Andorra Turisme gastarà 2,9 milions en la campanya d'hivern

La major part del pressupost va als mercats de proximitat
Promoció temporada d'esquí

Promoció temporada d'esquí

Campanya turística d'hivern

Andorra Turisme
alt

Promoció temporada d'esquí

Promoció temporada d'esquí

Actualitzada 10/12/2020 a les 14:19
La campanya d'hivern d'Andorra Turisme, tindrà un cost de 2,9 milions d'euros. Així ho han informat el director de la parapública, Betim Budzaku i la ministra de Turisme i presidenta d'Andorra Turisme, Verònica Canals. 
 
Budzaku ha destacat que es seguirà un model de campanya similar al de l'estiu, fent especial èmfasi amb els mercats de proximitat, doncs, al voltant de la meitat del pressupost de la mateixa, es destinarà a França i Espanya. A més a més, dels poc més de 500.000 euros que hi ha destinats a altres estats, mitjançant els tuoroperadors, el director d'Andorra Turisme ha remarcat que, si no es poden fer les campanyes per la situació de la pandèmia, aquests es guardarien per la propera campanya d'estiu o la d'hivern del 2021.
 
Durant la roda de premsa, també ha destacat la importància de la "flexibilitat" de la campanya, sobre la que Budzaku ha exposat que "podem cancel·lar sense cost qualsevol impacte en els mitjans amb 5 dies d'antel·lació" mentre que ha recordat que abans "a França eren necessaris 40 dies".
 
Per la seva part, la ministra Canals ha destacat la "ràpida i bona feina" que s'havia fet des d'Andorra Turisme tant bon punt es va anunciar l'obertura de la frontera francesa, així com ha mostrat un agraïment a l'ambaixada francesa a Andorra, pels "missatges tranquil·litzadors, fent saber que es podia viatjar al país sense problemes".

Un estiu millor del previst
El director d'Andorra Turisme ha fet un balanç molt positiu de la campanya d'estiu, del que ha comentat que "va anar molt millor del que esperàvem". Budzaku ha destacat que 2,6 milions de persones van visitar el Principat, el que només va suposar una caiguda al voltant del 14% respecte l'any anterior. Així mateix, la mitjana de pernoctacions també va créixer passant de les 2,6 fins ales 2,64, i que a nivell global el descens d'ocupació hoteler només va ser del 8%, segons dades facilitades per la Unió Hotelera. Finalment, ha destacat que Andorra va ser la quarta destinació internacional escollida pels turistes espanyols, mentre que al 2019 no estava ni entre les 15 primeres.
Etiquetes
  • #17 Publicat innecessària?
    (10/12/20 19:43)

    Cregueu necessari aquesta despesa tan alta per anunciar als nostres veïns de venir a Andorra quan no poden venir? Suposo que mirarant de posar les publicitats en dates que els turistes puguin venir, sinó vaja parida.

    Respondre
  • #16 Jordi
    (10/12/20 17:38)

    Jajaja...clar que si, a fer el forat mes gran!!!!

    Respondre
  • #15 Andorra d'abans
    (10/12/20 17:22)

    Valdria més utilitzar aquests diners, en ajudar a la gent necessitada.
    La temporada d'esquí o hivern està perduda. Cal tenir més seny, i no malgastar els diners inútilment.

    Respondre
  • #14 El vei d'abaix
    (10/12/20 17:13)

  • #13 Xulo
    (10/12/20 17:07)

    A mi m'agrada molt l'espot i mantenir una inversió en publi en époques dures enforteix marca i pot sumar a mig llarg termini. 
    Desaparèixer del mapa del consumidor no convé. 

    Respondre
  • #12 pepgoter
    (10/12/20 16:49)

    MARKLIN2 va dir..
    Jaja, que comenci per tapar les seves, el seu salari astronòmic.
    No toca senyors ens preneu el pel a tots els ciutadans? Guardeu aquests diners per la gent del país que ho passaria malament. Que no veieu que a mitjans de Gener Espanya i França estaran confinats per la tercera onada?
    Us penseu que la gent es quedara a casa per festes? no ens deixaran obrir pistes al Gener i si ens deixen els nostres veïns estaran confinats i no vindran.
    Sou molt dolents, però molt

    Respondre
  • #11 Kiko
    (10/12/20 16:41)

    Que fàcil és gastar com si no pasessi res ... Reducció de les despeses sr. Budzaku

    Respondre
  • #10 Manel català
    (10/12/20 15:18)

    És molt divertit llegir els comentaris a peu d article d aquest diari

    Respondre
  • #9 MARKLIN2
    (10/12/20 14:56)

    Mal gastadors va dir..
    EN BUTZAKU "TAPAN" LES" VERGONYAS" DE TOT UN MINISTERI.

    Respondre
  • #8 Guineu
    (10/12/20 14:55)

    Per la seva part, la ministra Canals ha destacat la "ràpida i bona feina" que s'havia fet des d'Andorra Turisme tant bon punt es va anunciar l'obertura de la frontera francesa
    Tant bona feina que aquest cap de setmana al Pas no hi havia ni Cristo...

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts