x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
justícia

Investiguen un policia denunciat per calumnia i difamació per un tuit

Actualitzada 07/12/2020 a les 06:37
La Batllia està estudiant una querella criminal contra un inspector de la policia -que durant un temps es va encarregar dels tuits del cos- pel delicte de calumnia i difamació. El querellant es va ratificar dijous passat davant el batlle i ara serà l’agent qui està citat, i que en un principi va negar ser l’autor del tuit que va motivitar la querella.

Aquest tuit va ser fet en un mitjà digital a través d’un compte sense identificar (sense nom i cognom) relacionat amb una notícia, i el querellat va insertar un article antic on qualsevol persona informada podia identificar la persona relacionada amb la notícia. En el tuit es feia un comentari: “Maltractadors i pedòfils no mereixen viure.”
En l’acte de conciliació l’inspector va negar haver creat aquest compte fals a Twitter ni ser l’autor de la presumpta calumnia. La Batllia està investigant a qui pertany el compte. El policia ja acumula diverses querelles a la justícia.
  • #11 Suma y sigue
    (07/12/20 20:58)

    Este tío tiene lo de poli lo que yo de marinero. Y encima no se cansa de posturear en redes... Menudo fant...

    Respondre
  • #10 Jordiet
    (07/12/20 15:15)

    Prioritat absoluta. Ja hem acabat el judici dels 80 euros de parking i ara mirarem tuits i movilitzem la judicatura per esbrinar qui em destorba o m'ofen.

    Respondre
  • #9 No generalitzi!!!!!
    (07/12/20 14:19)

    Jaume va dir..
    Faci el favor de no generalitzar, aquest TORNA A SER EL MATEIX DE SEMPRE, el de les amenaces, el que va ser condemnat a Galícia, el que està demandat per assetjament....potser cal mirar qui fan ascendir en aquesta casa, que porto més de 20 anys i tots sabem qui son el grupet de torn. No parli per tots, faci el favor, que la resta no en tenim cap culpa. Som quasi 250 i parlem de 4 o 5 que maneguen es coses. Li sembla justa la seva afirmació???????

    Respondre
  • #8 Pasqui
    (07/12/20 14:18)

    Segurament. La Batllia no deu tenir res mes a fer que investigar aixo. Despres ens extranyem que la justicia esta saturada

    Respondre
  • #7 Jaume
    (07/12/20 12:11)

    Quina vergonya de policia que tenim aqui Andorra

    Respondre
  • #6 Sara
    (07/12/20 10:48)

    Qui l'ha vist i qui la veu la Policia d'avui dia, abans era un Cos que es respectava i que sortia a la premsa pels seus resultats en operacions, avui dia sembla el sálvame, Quin desprestigi. 

    Respondre
  • #5 Meri
    (07/12/20 10:42)

    Amb totes aquestes notícies que surten darrerament, pot ser és hora de fer una renovació de tota la cúpula. 

    Respondre
  • #4 Toni
    (07/12/20 10:37)

    Srs. de Govern començeu a fer un plantejament seriós del ministeri de Justícia i Interior, cada dos per tres notícies dels Cossos Especials, això ja cansa, és vergonyós. 

    Respondre
  • #3 Alberto
    (07/12/20 10:18)

    No és el que fem, és el que som. Som el que fem. I anari anant! I al final que som? El que fem o el que diguem que fem? Eh Albertito,..

    Respondre
  • #2 quina pena de policia
    (07/12/20 09:38)

    Novament la policia a la palestra, sempre per motius extraoficials i lamentables, felicitats a la direcció, us està quedant una policia molt maca, irreconeixible. qui l'ha vist i qui la veu, que es pot esperar d'una direcció tan lamentable com aquesta, la O ni amb un canuto.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts