x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
pandèmia mundial

Els positius es disparen a 106 casos en un dia

L'hospital augmenta a 24 ingressats per Covid, un més que ahir
Façana de l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Hospital Nostra Senyora de Meritxell

Fernando Galindo
Actualitzada 26/11/2020 a les 18:02
La xifra de contagiats de la Covid ha pujat avui en 106 nous positius després de més de dues setmanes amb menys d'un centenar de nous afectats, des dels 109 que es van notificar el 13 de novembre. El total de malalts es dispara fins a 6.534 persones des de l'inici de la pandèmia, dels quals 5.676 infeccions s'han detectat des del 13 de juliol en la segona onada.

Les recuperacions creixen gairebé al mateix nivell dels contagis amb 107 altes respecte el global notificat ahir pel ministre de Salut que situen la xifra acumulada en 5.649 pacients. El nombre de casos actius és de 809, un menys que dimecres.

L'hospital ha registrat un nou ingrés d'un pacient amb coronavirus en les últimes hores que eleva a 24 l'ocupació al centre, segons ha informat el SAAS. El malalt està hospitalitzat a planta on ja hi ha 16 afectats i a l'UCI hi ha 8 persones contagiades de les quals quatre necessiten ventilació mecànica.

Quatre aules menys tancades
La incidència de la Covid a les aules es redueix avui lleugerament amb quatre classes menys totalment tancades per casos positius. El total se situa en una dotzena davant de les 16 d'ahir i els grups escolars amb part dels alumnes confinats passen dels 24 del balanç de dimecres als 24 d'avui.

El ministeri de Salut manté a més 27 aules en vigilància passiva pel diagnòstic de casos de coronavirus entre la unitat de convivència que no són contactes estrets de la resta de companys.
Etiquetes
  • #14 LO PITJOR
    (30/11/20 13:21)

    LA PANDEMIA QUE HI VA HAVER AL ANY 1918 VA MATAR UN FEIX DE GENT, COM HO VAN PARAR ? ALGU HO SAP ? ELS EXPERTS ESTAN FEN EL MATEIX QUE VAREN FER FA CENT ANYS MASCARETA, MORRIO, ETC ETC ETC. NO TENIEN TANTA TECNOLOGIA I
    NO TENIEN TANTA EXPERIENCIA COM TENIM ARA. """ I NO ES PARA """ AIXO SEN ANIRA PER SIS SOL. QUE FAN ELS EXPERTS ? I ELS EXPERTOS ? ACAS ELLS MATEIXOS O SABEN ? AU QUE VAGIN A PASTAR.

    Respondre
  • #13 PROU!!!
    (27/11/20 04:26)

    Fons als dellonses de la "pandemia"! Prou de bogeria, prou de no pensar i d'actuar com ovelles...

    Respondre
  • #12 Magi
    (27/11/20 01:25)

    106 nous casos amb sort son un 25% dels reals, estem entre 300 i 400 per dia del potser 25% de la nostra població que encara no l'ha agafat. Aixo a l'hospital ho te clar tothom i pregant que s'acabi. Fa setmanes ja ho vaig dir els 70 morts amb 1000 casos reconeguts no son 1000 son mes de 30000 i els 6000 actuals amb 6 morts son uns 10000 mes. Dubto m'equivoqui gaire. Si el ministeri no ho tingues clar no contractaria 20, en contractaria 200. Que diu la info de pasillos, que a Govern ja no queda ningú que no l'hagi pasat, aquí tampoc, ni a la policia i com molt es parla de la presó per una cagada de penjar una foto del sopar. Que no saben com tenirnos quiets i callats es una altra cosa mentres fan el que els rota i si marxen els pobres menos problemes de pisos i ajudes. Perque es nega el ministre a fer proves d'anticossos?

    Respondre
  • #11 andorratarats
    (26/11/20 23:45)

    A tots els països, els casos nous baixant i a Andorra es disparen. Diu molt del desgovern andorrà, que no estan fent res per controlar el virus. L'única cosa que saben fer és anar a plorar a Espanya i França per què obrin les fronteres i que puguin entrar turistes per anar a esquiar. Lamentable país

    Respondre
  • #10 Jordi
    (26/11/20 23:14)

  • #9 SERGI
    (26/11/20 22:12)

    No entenc res! Que han fet aquests 100 per agafar-lo quan hi ha una activitat mínima en tots els sentits? Encara no heu entès que és vital distància i mascareta?

    Respondre
  • #8 Jo també
    (26/11/20 21:27)

    Brrr va dir..
    Jo també estic fins els col-lona que no tinc. Tant bombardeig automàtic d una suposada “pandèmia”. No és res més que un encostipat mal parit. 1% de contagi no és pandèmia ninés res. Que diguin quants diagnosticats de càncer hi ha cada dia i quants en moren al mes. Això si que és un problema! Ens estan manipulant des del primer dia :(

    Respondre
  • #7 HF