La ministra de Funció Pública i Simplificació de l'administació ha exposat els canvis en el XXV Congrés Internacional del Centre llatinoamericà de l'Administració per al Desenvolupament
La ministra durant el congrés
Govern d'Andorra
Actualitzada 25/11/2020 a les 16:52
La ministra de Funció Pública i Simplificació de l'administració, Judith Pallarés, acompanyada de la secretària d'Estat, Lara Vilamala, ha participat avui en el XXV Congrés Internacional del Centre llatinoamericà de l'Administració per al Desenvolupament (CLAD), que es celebra semipresencialment a Lisboa. La ministra ha destacat el procés d'adaptació que ha fet l'administració general andorrana arran de la pandèmia i ha explicat l'experiència de la posada en funcionament del telèfon d'informació 188, un servei que es va nodrir de treballadors públics de diferents departaments i que va utilitzar el 78% de la població.
L'estada a Lisboa també ha permès que Pallarés i VIlamala hagin mantingut reunions amb els seus homòlegs a Portugal, la ministra de Modernització de l'Estat i l'Administració Pública de Portugal, Alexandra Leitão, i la secretària d'Estat, Fàtima Fonseca, per tractar diferents àmbits de les relacions bilaterals i la cooperació existent entre els dos països.