Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La 36a sessió de l'EPU.
Tanatos va dir..
"Laissons dire et faisons bien " aquesta és la divisa escrita a la Casa Comuna d'un poblet de Suissa anomenat Saint Prex. És precisament el que hem de fer en aquest supòsit i en tants altres. I el bé, es refereix al bé de la comunitat, del poble entès com a pais en el nostre cas. En altres paraules, la pervivència del nostre estimat Copríncipat. Més quan aquesta necessitat ja és coberta, per molt que els radicals de l'avortisme ho neguin. El que compta és que la necessitat estigui coberta i no el sortir a la foto penjant-se la medalla, que és el que voldrien alguns, sobretot sabent el preu que això pot comportar per Andorra. I sempre és el mateix, el que, pel motiu que sigui no es trobi a gust entre nosaltres, pot triar un altre lloc per viure. No obliguem ningú a quedar-se.
Les polítiques pro abortives mundials obeeixen a el control demogràfic mundial, el Covid és també una forma de exterminini de l'excedent humà, estem sumits en la cultura de la mort, drogues, crisi i guerres estan també relacionades.
Respondre
Un be de deu va dir..
Saps llegir o ets curtet?
Éstas son las consecuencias de la estructura del Estado andorrano. Como el origen del Estado andorrano se debe a las decisiones de dos estados extranjeros, el francés y el vaticano, ahora os tenéis que comer todo lo que los demás países digan sobre vosotros. Da la sensación de que la voluntad del pueblo andorrano cada vez pinta menos en el contexto internacional. ¡Hala! Seguid haciendo lo que los franceses y el clero vaticano os digan que hagáis.
Respondre
Opció per a tothom va dir..
No podem arreglar un problema greu eliminant-lo. Si és persona té els mateixos dret amb vuitanta, vint, un any o en el si matern.
Quina vida té prevalia? La ciència ens dirà en cada supòsit qui té més possibilitats de viure. Però no es mata a l'altre, s'ajuda al mes probable encara que això pugui provocar la mort de l'altre. O actuaríem d'una altra manera si es tractés per exemple de dues persones de 35 anys?
L'ésser que tal vegada no tindrà una vida digna. I qui diu quina vida és digna?, vostè segons els seus paràmetres? Potser si vostè em conegués arribés a pensar que la meva vida no és digna. M'eliminaria llavors? Suposo que no. Perquè llavors a un altre ser encara més feble i sense defensa?
Cas de la violació. Terrible. Però no podem arreglar una cosa horrible culpabilitzant a un altre ser que tampoc té cap culpa ni més ni menys que amb la seva mort. D'altra banda, el trauma psicològic de l'avortament no curarà el trauma psicològic de la violació. Ajuda i ajuda per la mare.
hi ha opinions per a tots va dir..
1-No tinc tan clar que la homosexualitat sigui contra natura.
2-Que una cultura accepti alguna cosa no significa que aquest alguna cosa sigui desitjable, (o comencem a arrencar cors palpitants?)
3-Una cultura desenvolupada és un terme una miqueta equívoc. És desenvolupada perquè està més enllà en el temps? Això crea contusió ja que en un mateix temps conviuen cultures amb maneres i principis diferents...quina és la desenvolupada llavors?
Pot ser que es refereixi a desenvolupada segons els paràmetres que marquin determinades convencions socials. Llavors és més desenvolupada si compleix amb aquestes. Sembla poc objectiu. Una convenció no és més que un acord i tractar la vida segons acords entre les parts fa una mica de por.
Pro vida va dir..
Has parat a buscar els milions de persones que es suiciden a l'any a Occident per problemes econòmics?
El dret a la vida (digna) és al llarg de TOTA la vida, des de que es neix fins que un es mor. Us preocupeu massa pels que no neixen a causa de la pràctica avortista (quan no sabeu les causes que porten a prendre aquesta duríssima decisió), però mai parleu de la qualitat de vida de les persones que ja són a la Terra. A veure si també ho reclameu als políticss de torn amb el mateix ènfasi que ho feu amb aquest tema.
No es religió va dir..
Per això parlo dels tres supòsits: quina vida preval, el de la mare o el del fetus? Ens arriquem a perdre a tots dos? I si el fetus té problemes severs que l'impediràn tenir una vida digne? Que passa amb els neonats fruit DE violacions, amb les conseqüències psicològiques de per vida de la mare?
No parlo d'avortament lliure. L'avortament és un opció radical per resoldre, dintre de la gravetat, un problema greu.
Neonatos va dir..
L'homosexualitat també és contra natura i avui dia està plenament acceptat en les cultures més desenvolupades.
El temps canvien, per sort!
Deixem dir i fem bé va dir.."Laissons dire et faisons bien " aquesta és la divisa escrita a la Casa Comuna d'un poblet de Suissa anomenat Saint Prex. És precisament el que hem de fer en aquest supòsit i en tants altres. I el bé, es refereix al bé de la comunitat, del poble entès com a pais en el nostre cas. En altres paraules, la pervivència del nostre estimat Copríncipat. Més quan aquesta necessitat ja és coberta, per molt que els radicals de l'avortisme ho neguin. El que compta és que la necessitat estigui coberta i no el sortir a la foto penjant-se la medalla, que és el que voldrien alguns, sobretot sabent el preu que això pot comportar per Andorra. I sempre és el mateix, el que, pel motiu que sigui no es trobi a gust entre nosaltres, pot triar un altre lloc per viure. No obliguem ningú a quedar-se.
RespondreQue ranci que antic, molt de les cavernes, quan fora de contex i de realisme, el problema es que de tant tirar de la corda al final fins i tot tu hauras de marxar d'Andorra