x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Andorra la Vella

La instal·lació del Megabross a la plaça The Cloud

Dos camions de grans dimensions van portar parts de l'atracció a la zona
Instal·lació del Megabross

Instal·lació del Megabross

Dos camions de grans dimensions van dur a la plaça The Cloud les parts de l'atracció.

Imatges: Ahmed Agharbi El Bachiri
La instal·lació del megabross a la plaça the cloud

La instal·lació del megabross a la plaça the cloud

La instal·lació del megabross a la plaça the cloud

Fernando Galindo
Actualitzada 12/11/2020 a les 09:02
La instal·lació del Megabross, a la plaça The Cloud, ja ha començat. Ahir a la tarda dos camions de grans dimensions van estacionar a la zona. A la càrrega duien les dues parts que han de servir per integrar l’atracció, que hi romandrà fins al 10 de gener.
  • #9 Morirem d'exit
    (12/11/20 20:33)

    No tenim ni el més mínim sentit estètic,Andorra no té ànima, ens hem venut per diners i més bé semblem un polígon xinès.

    Respondre
  • #8 mega ruqueria
    (12/11/20 12:30)

    mega ruqueria al comú d'Andorra

    Respondre
  • #7 jo no
    (12/11/20 12:06)

    Anna va dir..
    la deus haver votat tu perquè jo a la nostre RITA BARBERA no li he donat el vot, ja fa temps que no dono el voto a cap dels vividors del país

    Respondre
  • #6 MARKLIN2
    (12/11/20 10:51)

  • #5 Anna
    (12/11/20 09:17)

    Com podem ser tant cutres!!?? I dic podem perquè aquesta dona l'hem votat tots plegats!

    Respondre
  • #4 Genial
    (12/11/20 08:45)

    Pobres vecinos de la plaza The Cloud, se van a "jartar" de silencio y tranquilidad :)
    Un poco mas y le meten en casa el megabross.
    Animo, que todavia hay mas patochadas por ver!! :)

    Respondre
  • #3 Nyap
    (12/11/20 08:39)

    Vell va dir..
    Que t'esperes de l'aparell de propaganda personal de la senyora consol.
    El megabross com pots veure a google, és un altre giny per fer el ridicul i el fatxenda en tems de pandemia.
    Més concretament una mini muntanya russa.
    Smebla que l'unic que se'ls hi acudeix als politics per promocionar Andorra és convertir el país sencer en un parc d'atraccions cutre.
    Tamarros, ponts, tirolines, noria, mirador absurd... quina serà la propera bomba de creativitat?

    Respondre
  • #2 spot
    (12/11/20 08:13)

    som hi, una de més

    Respondre
  • #1 Vell
    (12/11/20 07:56)

    Què és el megabross, periodista? Vaja manera d'informar.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts