x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Consell d'administració

Augmenten d'un 12% a un 32% les atencions amb cita prèvia a la CASS

La mesura de la reserva d'hora ha permès rebaixar les cues a l'exterior, fet que el Consell d'Administració ha valorat positivament
Actualitzada 27/10/2020 a les 17:51
El Consell d'Administració de la CASS ha fet un balanç positiu de la implantació de la cita prèvia per atencions presencials en àrees tècniques. Des del 5 d'octubre, les atencions de departaments com el control sanitari, administratiu o pensions, només son atesos amb cita prèvia, mentre que la resta ho fan com és habitual a la planta baixa de la CASS. Aquesta mesura ha fet que hagi baixat la mitjana d'atencions presencials diàries de 735 a 643. A més, s'ha incrementat l'ús de canals no presencials com l'accés online. També s'ha passat del 12% d'atencions presencials amb cita prèvia al 32%. Aquest augment ha provocat que el flux d'afiliats durant el dia estigui més repartit i es redueixin les cues a l'entrada, provocades per les visites espontànies sense cita prèvia. 

La intenció de la CASS és seguir treballant perquè el màxim de tràmits es puguin realitzar de manera telemàtica, i en les atencions presencials augmentar les cites prèvies. Cal recordar que es pot demanar a la web de la CASS o al telèfon 870 871. 

Per altra banda, el Consell d'Administració ha aprovat avui la licitació de la contractació d'una empresa per la distribució de cartes de la CASS, i una altra empresa pel manteniment dels ascensors. 
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2019 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts