El Consell d'Administració de la CASS ha fet un balanç positiu de la implantació de la cita prèvia per atencions presencials en àrees tècniques. Des del 5 d'octubre, les atencions de departaments com el control sanitari, administratiu o pensions, només son atesos amb cita prèvia, mentre que la resta ho fan com és habitual a la planta baixa de la CASS. Aquesta mesura ha fet que hagi baixat la mitjana d'atencions presencials diàries de 735 a 643. A més, s'ha incrementat l'ús de canals no presencials com l'accés online. També s'ha passat del 12% d'atencions presencials amb cita prèvia al 32%. Aquest augment ha provocat que el flux d'afiliats durant el dia estigui més repartit i es redueixin les cues a l'entrada, provocades per les visites espontànies sense cita prèvia.
La intenció de la CASS és seguir treballant perquè el màxim de tràmits es puguin realitzar de manera telemàtica, i en les atencions presencials augmentar les cites prèvies. Cal recordar que es pot demanar a la web de la CASS o al telèfon 870 871.
Per altra banda, el Consell d'Administració ha aprovat avui la licitació de la contractació d'una empresa per la distribució de cartes de la CASS, i una altra empresa pel manteniment dels ascensors.