La recuperació de la parada de la Rotonda d'Andorra la Vella és la demanda més repetida entre els 427 usuaris de les línies L1 i Bus Exprés que van respondre a l'enquesta de satisfacció del transport públic a Andorra i que va encarregar Nadal i Grup Julià. Més del 70% dels viatgers han fet la reclamació ja que consideren que troben "absurda" la volta que han de fer els autobusos que fan el recorregut de baixada, aturant-se a la parada dels correus francesos i tornant al Pont de París per tornar en direcció Sant Julià.
Una altra de les preocupacions repetides és la baixa freqüència de pas dels autobusos, tot i que ja es va fer un augment a finals del mes passat després d'acordar-ho en la reunió de les companyies amb el ministeri de Presidència, Economia i Empresa. Aquesta enquesta es va fer entre el 14 i 25 de setembre.
D'altra banda, el canvi de recorregut de l'avinguda Tarragona a la Meritxell ha estat valorat positivament per la majoria dels usuaris (61,59%). Destaca també que un 21,78% no han mostrat una opinió al respecte, mentre que hi ha un 11,48% que hi està en contra. També es valora positivament el servei en general de les dues línies, amb un 74,71% dels usuaris que han mostrat satisfacció, pel 17,80% que no ho estan. L'aspecte més ben valorat és l'atenció del conductor, amb un 81%, mentre que les mesures de prevenció per la Covid-19 han estat ben valorades per un 65%. En canvi, un 25% opinen que les mesures no són suficients per fer del transport públic un mitjà segur.