Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El ministre Jordi Torres i el director de Mobilitat, Jaume Bonell, al tram del nou vial
Fernando Galindo

radar va dir..
Límit de velocitat: 50, si circulo a 75 i em multen, és que volen recaptar o jo no respecto les normes de circulació? Mare de Déu, no sé, no sé. . . molt complicat, oi?
Veig que barrelles massa coses al mateix temps, massa rancúnia, massa ressentiment en vers a aquest país. No t'agrada viure a Andorra?

Els radars recaptadores no m'interessen, fer pagar per passar-se 10o 15 km es una menudencia poc significativa. PER QUAN MIDES CONTUNDENTS ALS BORIS QUE CAN A 100 I 120KM.PER L'AVINGUDA TARRAGONA I ALTRES INDRETS DEL PAÍS-MOTOS I COTXES A. B TUBS TRUCATS FENT UN SOROLL INFERNAL , GENERANT ESTRÈS A TOTA LA POBLACIÓ??? CARRERES ILLEGALS ETC ETC??? AIXÒ DI QUE IMPORTA I ES GREU!!!!
Respondre
Menos radares son para recaudar no por seguridad sólo pagamos los de Andorra y los españoles nada que vergüenza ya podrán sacarnos el dinero esto es peor que España la cuota de autónomos los alquileres de las casas y los radares y a hora también el IGI que lo paguemos por comprar en España
Respondre
Hi han conductors k fan servir el vehicle per a desgogarse dels ptoblemes personals i aixo es un perill public
Respondre
Lauredia va dir..
menys radars i més càmeres a les rotondes, si govern multarà per cada un que fa un repte en les rotondes sortiríem de la crisi, càmeres a les rotondes, les imatges no enganyen i són justificables per multar l'infractor i ( PER EXEMPLE ROTONDA DEL CACAUET ), i deixar-vos de tanta tonteria amb els radars

menys radars i més ensenyar a la gent com es prenen les rotondes, si multaran per cada vegada que fan un recte sortiríem de la crisi, més càmeres a les rotondes ( ROTONDA DEL CACAUET PER EXEMPLE) i sancionar a tots els que fan rectes, les imatges no enganyen.
Respondre
menys radars i més ensenyar a la gent com es prenen les rotondes, si multaran per cada vegada que fan un recte sortiríem de la crisi, més càmeres a les rotondes i sancionar a tots els que fan rectes, les imatges no enganyen.
Respondre
menys radars i més ensenyar a la gent com es prenen les rotondes, si multaran per cada vegada que fan un recte sortiríem de la crisi, més càmeres a les rotondes i sancionar a tots els que fan rectes, les imatges no enganyen.
Respondre
Això té fàcil solució. Tots a 30km/h i tema solventat.
Respondre
El problema no son les rotondes, si vas a velocitat adecuada es pot rectificar, sino accident. El problema es ha sigut i serà la velocitat i agresivitat
Respondre