Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Un ciutadà ha denunciat el mal estat en què es troba l'espai dedicat als gossos, especialment quan plou.
Facebook
Un gos, al pipicà del Parc Central, tot inundat.
Facebook

A pagar la taxa i a callar guarros i no se lo digo a los perros, pobres no tenen culpa dels seus amos mal educats amb falta de coneixements de tindre un animal.....!
Respondre
I después aquets inutils volen ficar una taxa. Normal que els gosos pichin a un altre lloc si no poden pichar al seu. I cagar claro.
Respondre
Si ens fan pagar una taxa, primer han d'oferir pipicans en condicions i parcs canins a on portar els gossos. No es pot castigar a tothom i no oferir res. Si no el més llogic es posar als urbans a vigilar més els quatre bruts que deixen les tifes per allà on passen.

Conxi, la taxa la pagaràs tu, perquè jo i el meu gos utilutrzarem el carrer, com tota la vida. I a qui no li agradi que se'n vagi a viure a una urbanització de luxe amb floretes i pijos o a la muntanya amb les vaques. I res d'anar amb l'ampolleta d'aigua, que pesa.
Respondre
Muuu va dir..Conxi, la taxa la pagaràs tu, perquè jo i el meu gos utilutrzarem el carrer, com tota la vida. I a qui no li agradi que se'n vagi a viure a una urbanització de luxe amb floretes i pijos o a la muntanya amb les vaques. I res d'anar amb l'ampolleta d'aigua, que pesa.
RespondreTu el que ets és un soberbi egoista.Si no saps tenir animals no els tinguis. Jo no tinc per que marxar del meu carrer només per què tu ets un maleducat que ni tant sols reculls les tifes del teu gos ni tampoc neteges els pipis amb aigua amb l'ampolleta que donen al comú.Marxa tu! Ves te'n a la selva, allí ningú et dirà res.