x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Successos

L'ANC Andorra carrega contra les institucions espanyoles per la inhabilitació de Torra

Actualitzada 30/09/2020 a les 13:23
L’ANC Andorra va denunciar la inhabilitació del president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, dilluns a través d’un manifest.

L’entitat va assegurar que el govern espanyol “ha declarat la guerra a Catalunya”. En aquest sentit, l’assemblea va considerar que a partir d’institucions “podrides” com la justícia espanyola s’intenta fer “desaparèixer la identitat catalana”.

L’entitat va considerar que Espanya està “ancorada en la dictadura” perquè “es permet el luxe d’empresonar polítics i persones amb altres ideals”. En el text també destaca que sota la paraula democràcia “s’amaguen” i utilitzen estratègies “maquiavèl·liques” amb l’objectiu d’anar en contra del poble català, fet pel qual reclama la independència.
L’ANC no preveu fer cap protesta ni manifestació al país.
Etiquetes
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts