x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Estafa

Restringit el visionat de 'The Andorra Hustle' a l'app d'Amazon

El documental ha aixecat polèmica des del primer moment per oferir una visió de part del cas BPA.
Actualitzada 29/08/2020 a les 13:32
El polèmic documental 'The Andorra Hustle' després d'estar disponible uns dies en streaming a la plataforma de pagament Prime Video, propietat d'Amazon, avui mateix s'ha restringit el seu accés des d'Andorra a través de l'aplicació mòbil. . Es desconeixen les causes que han portat a prendre aquesta decisió. No obstant això, el seu visualitzat continua sent disponible des d'Espanya, els Estats Units i Llatinoamèrica, mentre que des d'Andorra cal seguir un petit entramat d'enllaços des de l'ordinador dins de Prime Video.

Des de que se'n va conèixer la seva existència, no ha parat d'aixecar polèmica, doncs s'acusa a la producció audiovisual de mostrar només un costat de la història del cas BPA, barrejant-ho sense motiu aparent amb el moviment independentista català. Altres veus critiquen que no s'hi reflecteix tampoc la veu del Govern d'Andorra.

D'aquesta manera, la seva impossibilitat de poder visionar-lo des d'Andorra se suma a les diverses controvèrsies que ha generat el documental, començant per conèixer qui hi ha darrera del finançament del mateix.
Etiquetes
  • #19 Pau
    (30/08/20 16:22)

  • #18 El Cogombre Emmascarat.
    (30/08/20 09:51)

    L'he vist. La pilota està en el camp dels que se sentiran agredits. Que obrin la boca i diguin la seva. Vist el panorama, molts d'ells es quedaran quiets. En Anglès, quiet, tampoc queda mal.

    Respondre
  • #17 Bandoler
    (29/08/20 21:19)

    Qui hi ha al darrera?

    Respondre
  • #16 Mare de deu
    (29/08/20 20:08)

    Tamarroland va dir..
    Jo he vist el documental i estic segura que l'equip que ha treballat en el ha xuclat gripaus o menjat bolets al·lucinògens, no se que té a veure Franco, ni que fa 300 anys de s'unifiquessin tots TOTS Els idiomes de la península, la qual cosa segons el documental dóna a entendre que a Espanya es parlava castellà a TOTA Espanya menys a Catalunya, no es que té a veure això amb BPA.

    Respondre
  • #15 Tamarroland
    (29/08/20 19:59)

    No s'hauria de censurar cap documental, agradi o no agradi el seu contingut.

    Respondre
  • #14 David
    (29/08/20 18:36)

    Pptronic va dir..
    Amazon Prime es una empresa privada pot restringir el que vulgui.

    Respondre
  • #13 13
    (29/08/20 17:38)

    penós! ja heu condemnat tothom sense judici ni proves! la veritat us importa una m..., perquè ningú del govern anterior i d'aquest han volgut dir la seva versió!!! sou uns hipòcrites o uns trols!!!

    Respondre
  • #12 tret56
    (29/08/20 17:02)

    Investigueu perqué el Govern d'Andorra es va negar a donar la seva "versió" al documental, investigueu....

    Una pista: Comença per "Omer...", i acaba en "...tá"

    Respondre
  • #11 Pere
    (29/08/20 16:46)

    Desde aquesta tarda, es pot tornar a veure per Youtube:

    https://youtu.be/wrvpawFzC3Y

    Respondre
  • #10 Josbar
    (29/08/20 16:11)

    Ohh mira, com en els vells temps en que les pelis a la Seu havien de passar la censura del Movimiento i de l'església. 
    Que maco es veure com algunes institucions d'Andorra residents a la Seu els agrada tornar als seus orígens i seguir les seves tradicions, amd els seus obedients 'monaguillos' de les plantes altes l'Edifici Administratiu.

    Respondre
Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts