Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
L'exterior de l'edifici d'Immigració i Treball.
Fernando Galindo77 mil persones i només amb 5000 es guanyen per majoria unes eleccions generals, visca la democràcia ....!
RespondreAquestes dades no són fiables, els que marxen no es donen de baixa a inmigració, aixi conserven la residencia per si de cas tornen. Les úniques dades que indiquen si marxa la gent són les d'assalariats a ma CASS.
Respondre77, 60 mil.... segueix essent massa gent per aquest pais! N'hauriem de ser 49 mil màxim, i 50 vegades menos de funcionaris i xupopteros!! la crisi que vindra ja ens fotrà a tots a puesto!!!
RespondreSi treus els cens que estan duplicats a les Adminsitracions Públique i la gent que ha marxat del país. Si ens quedem amb 60.000 són molts.
Respondre
Tot això em recorda la faula de la guineu cuidant de les gallines, què diran les empreses de comunicacions sobre el desenvolupament del 5G? Doncs que és innocu, encara que almenys reconeixen que és un "probable cancerígen" i està assignat al grup de risc 2a.
Hi ha molts interessos en joc i es camufla la veritat en les institucions oficials posant en joc la salut de tots.
No tenim ni la més remota idea de quants som, perquè en realitat no interessa saber-ho.
RespondreSegur? Jejeje
Respondre
Els Comú és el primer interessat a no donar de baixa als residents que marxen de les seves parròquies, ni les defuncions, assumptes de subvencions anuals de Govern, suposo.
Respondre