x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
cooperació

La plataforma d'ONG d'Andorra obre una campanya per ajudar Beirut

Les donacions es poden fer o bé trucant o bé a través dels comptes habituals de l’organització
Detall de la campanya en favor de Beirut.

La plataforma d'ONG d'Andorra obre una campanya per ajudar Beirut

Detall de la campanya en favor de Beirut.

ONG D'ANDORRA
Actualitzada 12/08/2020 a les 06:43
La plataforma d’ONG d’Andorra va llançar ahir una campanya per tal de poder recaptar fons per a les persones damnificades per les explosions que es van produir al port de Beirut la setmana passada. Així doncs, la plataforma va fer “una crida urgent a tota la població davant els devastadors efectes que està patint la població d’aquesta ciutat”. Sota el lema Beirut ens necessita, les organitzacions del país volen ajudar una ciutat devastada.

Les donacions a través de la plataforma d’ONG es podran fer mitjançant els comptes habituals que ja tenen oberts a les diferents entitats bancàries del Principat, però també s’ha habilitat el número de telèfon 141, així que amb cada trucada la persona que la realitzi farà una donació de dos euros. La plataforma de les organitzacions no governamentals del país va explicar en què estaven treballant les seves homòlogues que ja es troben sobre el terreny de Beirut. Entre les principals tasques que ja estan desenvolupant els voluntaris que hi ha a la capital del Líban hi ha la distribució d’aigua potable entre la població, així com la reposició de bona part de medicació emmagatzemada, que va quedar danyada a causa dels efectes devastadors de l’explosió i la seva corresponent onada expansiva, i també s’estan facilitant subministraments d’aliments, kits d’higiene personals bàsics o matalassos per a les persones que n’estan patint més durament les conseqüències. I és que cal recordar que hi va haver moltes persones que van perdre la seva llar, arran dels efectes derivats de la catàstrofe i que necessiten material de socors.

Les ONG, però, denuncien que els problemes de subministraments bàsics no són els únics amb què s’estan trobant a Beirut a causa de les explosions. I és que arran de les conseqüències i la pèrdua de gran part dels materials per fer front a la Covid-19, la ciutat va experimentar un increment de 500 casos positius de coronavirus en les darreres 48 hores. A més a més, cal recordar la inestabilitat política a la qual està sotmesa el Líban, ja que el govern del país va caure en bloc, arran de les protestes que es van produir per part de la població, en les quals es culpava l’executiu de l’explosió que va acabar convertint en un solar el port de la capital del país.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts