L'aventurer Jesús Calleja fa estada aquests dies al Principat per gaudir de la pràctica del BTT a Pal com mostra en els diferents vídeos que ha pujat a les xarxes socials. L'esportista espanyol, conegut pels programes que ha fet a televisió, explica el recorregut que ha fet a la Massana des del lloguer de les bicicletes fins a les baixades per diferents punts del domini de Pal-Arinsal destacant que és un dels millors bike parks d'Europa.
Calleja explica que ha gaudit de les baixades amb 55 anys com si en tingués 18 i remarca que està acompanyat d'un grup d'amics de vacances fent esport a la montanya i que abans d'iniciar el viatge s'han fet els tests per comprovar que estan lliures de la Covid-19. L'aventurer assenyala que són una colla de Lleó que s'han desplaçat a Andorra com una unitat familiar.
Donald Boix va dir..Adventurer? Voldreu dir vago
RespondreVago?? podries pujar tu a l'Everest? NO, es clar que NO. l'únic que fas és criticar des del teu sofà. Gamarús!!