x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
societat

Sentit únic al carrer Sant Andreu per la velocitat dels cotxes

Andorra la Vella farà una prova pilot a partir del 4 d’agost a la via que connecta amb l’hospital
Les indicacions sobre el sentit únic al carrer Sant Andreu.

Sentit únic al carrer Sant Andreu per la velocitat dels cotxes

Les indicacions sobre el sentit únic al carrer Sant Andreu.

C. ALV
Actualitzada 01/08/2020 a les 06:58
El comú d'Andorra la Vella farà una prova pilot deixant en sentit únic el carrer Sant Andreu, el vial que connecta els carrers Bisbe Príncep Iglesias i de la Creu Grossa amb l'hospital Nostra Senyora de Meritxell. La iniciativa es pren com a mesura de pacificació del trànsit als carrers Bisbe Príncep Iglesias i Creu Grossa, que darrerament han esdevingut una via amb “una elevada afluència de vehicles que circulen a alta velocitat”, segons va constatar ahir la la corporació comunal. El nou pla es posarà en marxa dimarts vinent, 4 d’agost.
Amb els canvis, els vehicles podran anar pel carrer Sant Andreu en direcció al centre sanitari però, en canvi, estarà prohibit circular-hi a la inversa, és a dir, en direcció a Andorra la Vella.
Aquesta reordenació del trànsit implica el trasllat de la parada “Hospital” del bus comunal. Els usuaris que es dirigeixin al centre hospitalari hauran de baixar a la parada situada a l'avinguda Doctor Mitjavila, ja existent, i utilitzar l'ascensor que els deixa a la plaça de l'Hospital. Això implica l'anul·lació de la parada habilitada fins ara al carrer Sant Andreu.
Aquesta acció, a més a més, es complementarà amb la nova construcció, ara fa uns dies, d'un pas de vianants amb elevació, i adaptat a una accessibilitat universal al carrer de la Creu Grossa, número 3.

CANVIS
La prova pilot s’iniciarà dimarts vinent, 4 d’agost, i suposa un trasllat de la parada “Hospital” del bus comunal a l’avinguda Doctor Mitjavila.

La reordenació del trànsit, a més, es complementà amb la construcció d’un pas elevat amb accessibilitat universal al carrer de la Creu Grossa número 3.
Etiquetes
  • #22 Ciutadans 2
    (02/08/20 15:41)

    Com és que es fa la prova a l'agost, quan no hi ha tant trànsit, principalment els usuaris que accedeixen a l'escola Sant Ermengol des de les Valls del Nord. Si es vol fer una prova, ara no és el moment!

    Respondre
  • #21 Ferran
    (02/08/20 14:00)

    Completament absurd

    Respondre
  • #20 Yankitango
    (02/08/20 09:27)

    Vaya invents que feu. Si el problema es la velocitat poseu un radar o unes bandes rugoses.
    Colapsareu la rotonda, mitjavila i la creu grossa pels que van A Sant Ermengol, que al matí són molts. A avinguda Tarragona no hi ha problema de velocitat? Per que no feu sentit unic?

    Aquest pais es mou en funció de qui es queixa i si te xalet o viu en un pis.




    Si teniu dades de trànsit feu -les públiques. Per aquesta regla de tres, l velocitat, haurieu de tancar el país sencer.... jo crec que algún VIP de ma zona col sortir del Xalet i no haver de mirar als 2 costats

    Respondre
  • #19 Andorra feudal
    (02/08/20 08:54)

    I així funciona tot a Andorra, una queixa d'un propietari d'un Xalet i es canvia el sentit de la circulació perjudicant a centenars de ciutadans.

    Respondre
  • #18 Raquel
    (01/08/20 22:11)

    Va fatal per pujar al Sant Ermengol s'haurà de donar moltissima volta i es colapsará tot, espero que no sigui definitiu

    Respondre
  • #17 Marc
    (01/08/20 21:57)

    Moooooolt mala idea!!! Hi ha moltíssimes altres solucions.

    Respondre
  • #16 Ciutadans
    (01/08/20 16:24)

    Molt mala idea fer d'aquest carrer sentit únic, no només per als pares que porten als fills al Sant Ermengol, sinó també ciutadans que volen estalviar més de 2km i no passar pel centre. En lloc de fer sentit únic i colapsar el centre, per què no posen bandes rugoses i radar? No seria millor i més convenient? Hi ha molts ciutadans que fan aquest trajecte per diverses raons...

    Respondre
  • #15 Sant Ermengol
    (01/08/20 16:01)

    Qui ha sigut l'iluminat que ha tingut aquesta idea?? L'únic de que servirà serà per colapsar el túnel i les rotondes.... Els que anem al Sant Ermengol i baixem de la Massana hem d'anar a fer la volta a Andorra la Vella per no poder passar 300 metres. Bravo!!!!

    Respondre
  • #14 David
    (01/08/20 10:52)

    Gran cagada, mes transit directe al centre ja saturat. Marsol ves a fer vacances...

    Respondre
  • #13 Sine