x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
reportatge

Lloguer amb opció a balcó

Llogar o comprar no és fàcil malgrat les mesures de contenció que ha adoptat el Govern. Qui pot intenta treure el màxim profit.
El poble de Llorts.

Un balcó opcional

El poble de Llorts.

ARXIU
Actualitzada 24/07/2020 a les 06:14
Tot i que els experts immobiliaris insisteixen que el mercat no es mou i que els preus són els mateixos, és relativament fàcil trobar-se anuncis a la xarxa o en pàgines especialitzades que ens demostra que hi ha propietaris mal aconsellats o simplement que tendeixen a la usura. Un d'aquests casos és l'anunci d'una agència que ofereix una habitació a Llorts
-una zona molt maca, en plena natura però lluny del centre i del treball- per un preu gens mòdic de 495 euros al mes. Això sí, inclou la llum, calefacció i internet. Al fet de viure a Llorts se li han de sumar els desplaçaments, que encareixen de forma important aquesta opció de vida.

El més sorprenent de tot són els extres, i un en especial, el que ofereix als llogaters l'opció de gaudir del balcó. Això sí, no és gratis, tot té un cost, i el fet de prendre l'aire o mirar el paisatge des del balcó suposa un cost afegit de 50 euros mensuals. Hi ha més extres, com la neteja -15 euros l'hora- o el servei de bugaderia -preu a concretar-. La plaça d'aparcament a la mateixa finca està valorada en 50 euros mensuals, de manera que es pot anar sumant i el lloguer d'una habitació no resulta tan econòmic. Les condicions són inflexibles. Es paga mes a mes fins a un màxim de tres, amb cuina compartida i subministraments inclosos. La fiança és d’un mes i l’agència cobra 250 euros més IGI. Tot fa pensar que el desig és que les habitacions quedin buides per a la temporada d’esquí i llogar-les com a allotjaments turístics. De fet, la crisi sanitària fa que proliferin aquests tipus d’anuncis només per a tres mesos per tenir buit l’allotjament tot just coincidint amb l’arribada dels primers esquiadors a Andorra.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts