Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La batussa va acabar amb un detingut.
Fernando GalindoUn cotxe policial davant la seu.
Fernando Galindo
Es trista l'obligada indefensió del company policia! Es trist que aquest "home" treballi amb els nens! Es trist l'incivisme a la carretera, però més trist és haver-ho de soportar sense poder fer res.
L'agressor fora de la CASS (si es on treballa) i a netejar cunetes tot l'any i sense sou i encara és massa poc.
Però portaven morrió o no? De no ser així, haurien comés una greu infracció tots! Les baralles amb morrió!
Respondre
Femme va dir..
Esta claro que el único que mezcla cosas sin sentido, abre polémica innecesaria y está con signos de histerismo y frustración por la vida eres tu.
Deja al colectivo feminista en paz que no tiene nada que ver en todo esto. Y te escribo en castellano para que sigas indignado asi colaboro a matar tu aburrimiento en la vida
Si el policia agredit hagués estat dona, tindríem als col·lectius feministes histèrics reclamant justícia.
Respondrei aquest personatge sortira amb l'equip al camp amb el retol de “stop violencia”?
RespondreEl suposat agressor i la suposada víctima es coneixien, i es tenien ganes, la resta són titulars sensacionalistes.
Respondre
Tebas va dir..
Ara, ara. Aquí l'has clavada.
Si la federació no actua, que ho faci la justícia. Quins valors por transmetre als menors, un ésser d'aquest calibre?. I si és funcionari o parafuncionari, ni molts menys cara el públic.
A fer teràpia!.
No voldria ser alarmista, però la cosa es preocupant
Respondre
Llegiu i reflexioneu bé, va per la seguretat de tots va dir..
Totalment d'acord! Avui dia només tenim drets els delinqüents, la llei está per saltar-se la, i si més no per a parar delinqüents en contra dels bons ciutadans, el món a l'inrevés! PROU DE SILVA I DE CAMPI QUI PUGUI, que es en el que s'està convertint Andorra!!! Ninguno controla la circulació, ni hi ha sancions proporcionals als delictes. A mi l'altre dia, dos motoristes em can adelantar a l'hora per la rotonda de Govern, i quan els vaig advertir amb el clàxon, se'n van riure!!! Això si, van aparcar les motos a la gran parada que va fer el Comú a vora de l'antiga plaça de toros!!! No podríeu, muntar esdeveniments de gent cívica i no d'incivics??? Menys motors ni gas, i més caminar i gaudi!!!
Face to face va dir..El suposat agressor i la suposada víctima es coneixien, i es tenien ganes, la resta són titulars sensacionalistes.
RespondreAixí que es coneixien. Això vol dir que és una cosa entre ells dos.Era personal. Ara que diran que era de nacionalitat estrangera....prou! Entenc la situació i de vegades es complicat, però alguns agents tampoc no són acertius.