x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Activitats

Sant Julià inaugura la bassa de la Cala Laurediana

L'accés ja està permès per a tots els banyistes amb una entrada de 3 euros per als adults i de 2 euros per als infants
La Cala Laurediana, aquest migdia.

Sant Julià inaugura la bassa de la Cala Laurediana

La Cala Laurediana, aquest migdia.

Fernando Galindo
La bassa de la Cala Laurediana

La bassa de la Cala Laurediana

La bassa de la Cala Laurediana

Twitter Comú de Sant Julià
Actualitzada 09/07/2020 a les 13:35
El comú de Sant Julià ha acabat les obres de la bassa de la Cala Laurediana i els assistents ja es poden banyar al riu. L'espai ha reobert aquest migdia després d'una jornada i mitja tancat pels treballs que s'han efectuat a la zona. Els operaris han col·locat una primera filera de rocs al riu per atenuar el cabal i desviar-lo cap a la part esquerra de la trajectòria mentre que a la banda dreta s'ha habilitat la zona de bany, d'uns 100 metres quadrats. Aquest està delimitada en dos espais perimetrals per una fila de surades de piscina d'uns 25 metres amb l'objectiu que les persones puguin visualitzar fàcilment l'espai que poden utilitzar per banyar-se. La Cala Laurediana està oberta de les 10 del matí a les 20 hores fins al 7 de setembre i compta amb un socorrista. L'entrada val 2 euros per als infants i 3 euros per als adults.
Etiquetes
  • #16 Ojo!
    (09/07/20 21:53)

    Es una vergonya! No sabeu la ma de mer.a que baixa per el riu i se de que parlo!!! Banyeuvos i si teniu sort no agafarem res! Jo ni que em paguin em banyo al riu i encar menys a Sant Julià on la depuradora està a res dalla! 

    Respondre
  • #15 Mare meva...
    (09/07/20 18:30)

    Ferran va dir..
    Dius lo mateix quan vas a la platja? 
    Quin comentari més fecal

    Respondre
  • #14 Ferran
    (09/07/20 17:38)

    Banyar-me en aigües fecals? No, gràcies. Què diu el departament d'higiene i salut?

    Respondre
  • #13 Rick
    (09/07/20 16:53)

    Per un costat, aeroport de la seu. Per altre, la cala. Dit aixó, la cala és suficientment atractiva com per venir a la seu en avió?

    Respondre
  • #12 John galt
    (09/07/20 16:49)

    Despres ens extranyem pq la gent de calers no ve a Andorra. La intenció és bona no obstant, som cutres, i ho acceptem. Cap problema.

    Respondre
  • #11 "Nuestras vidas son los ríos que...."
    (09/07/20 16:42)

    Va parir va dir..
    El preu de l'entrada inclou una tornada gratuïta en taxi des de la Seu.

    Respondre
  • #10 Bassalandia.
    (09/07/20 16:35)

    Obra mestra del minimalisme internacional. Les grans revistes d'arquitectura no deixaran de valorar la bassa laurediana com obra referent del segle XXI (The lauredian Bassa). Acabem de posar Sant Julià al centre mundial del disseny i la innovació en art contemporani. Ho sento per Caldea.

    Respondre
  • #9 JM
    (09/07/20 15:58)

    Ningú de Govern,Medi ambient,... pensa dir res sobre el moviment de pedres al riu? no aprenem mai, el riu no és toca, perdua del medi fluvial, perill de riudes, etc.

    Respondre
  • #8 Lleig
    (09/07/20 15:36)

    Quina orterada

    Respondre
  • #7 La Caleta de "Sanju"
    (09/07/20 14:48)

    Tot el que toquen els polítics de Sant Julià no funciona, per què serà ....?

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts