x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Trobada

El Copríncep s'interessa per les mesures de la Massana durant la crisi sanitària

Joan-Enric Vives continua les visites als comuns aprofitant la ronda de confirmacions a totes les parròquies
El Copríncep i les cònsols, en la trobada d'aquesta tarda.

Joan-Enric Vives, Olga Molné, Eva Sansa

El Copríncep i les cònsols, en la trobada d'aquesta tarda.

Comú la Massana
Actualitzada 10/07/2020 a les 06:55
Després de la seva visita ahir al comú d'Encamp, el Copríncep episcopal, Joan-Enric Vives, s'ha trobat aquesta tarda amb les cònsols de la Massana, Olga Molné i Eva Sansa, a qui ha mostrat interés per com s'ha viscut la crisi sanitària de la Covid-19 des del comú. Vives ha volgut conèixer les mesures socials que s'han aplicat, especialment per l’acompanyament a la gent gran, així com pel programa de contractacions de persones que s’havien quedat a l’atur, i ha mostrat novament el seu agraïment per la tasca duta a terme. "Els vull felicitar perquè era difícil per als comuns donat que venien d'unes eleccions", ha comentat. 
El Copríncep continuarà demà la seva ronda de visites pels comuns, aprofitant les confirmacions dels infants a totes les parròquies, a Andorra la Vella.
Etiquetes
  • #8 Bufff
    (12/07/20 06:53)

    Habemus papam. va dir..
    Fer el paripé tant que vulguis. Afluixar la butxaca 0. És un impresentable. Però bueno, la vida són 4 dies. I gràcies a DEU no el tindrem sempre... Espero que el proper sigui més humà i solidari. Bé per poc que faci sempre ho haurà fet millor.

    Respondre
  • #7 Alejandro
    (10/07/20 23:25)

    Amb aquesta crisi ens hem d'adonar que els coprincipes, no serveixen per a res, només per a mantenir-nos amb principis del segle passat, caldria suprimir als dos coprincipes.

    Respondre
  • #6 Habemus papam.
    (10/07/20 13:17)

    És increïble i surrealista que en ple segle XXI aquest home segueixi beneint automòbils, caps de bestiars i fent visites de "pasturatge" a les parròquies.

    Respondre
  • #5 Pep
    (10/07/20 12:12)

    Si !la volteta.., de ,que anava a dir .. i de lo meu com esta ??? Perquè durant la crisi algú el va veure ??

    Respondre
  • #4 Hanns
    (10/07/20 11:52)

    Deus vult va dir..
    Penso el mateix que tu, per mi que ja va siguen hora de canviar aquesta figura del copríncep episcopal, el comportament d'aquests en el COVID man fet caviar totes les conviccions d'ençà que vaig néixer, i dels meus 60 anys on teníem en Joan Martí i Alanis de copríncep i Mossèn LLuis de Rector. Ara toca canviar per respecte al la multipluralitat, per les diferentes religions, pels ateus del nostre pais i per la inutilitat demostrada per aquest col·lectiu.
    Paraula de Ex.Escolar de la parròquia d'And la Vella.

    Respondre
  • #3 LLuïssa
    (10/07/20 09:56)

    Sembla la volteta del preparao.

    Respondre
  • #2 Deus vult
    (09/07/20 20:44)

    Aquest home ha estat amagat tota la crisi del Covid, a tancat les portes de totes les Esglésies d'Andorra i ni tan sols a fet una sola missa a cap dels padrins que han mort i ara surt per preguntar què tal va tot ... ?

    Respondre
  • #1 Església post Covid
    (09/07/20 20:31)

    No hi ha major invent en la història que la religió. Cap altra cosa, partint del no-res i recolzada en quatre quimeres inassumibles per una ment madura, ha influït tant en el desenvolupament de la humanitat.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts