x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Comerç

La capital es promocionarà a les televisions d'Espanya i França

Marsol i Astrié amb els comerciant durant la reunió.

La capital es promocionarà a les televisions d'Espanya i França

Marsol i Astrié amb els comerciant durant la reunió.

COMÚ
Actualitzada 04/07/2020 a les 06:49
El comú d’Andorra la Vella comença dilluns una campanya de promoció de la parròquia a televisions franceses i espanyoles i a internet per reactivar el moviment comercial després de l’emergència sanitària a escala mundial causada per la pandèmia del coronavirus. El lema de la promoció és Vine i agafa aire i presenta la capital com una destinació segura i atractiva on recarregar piles després d’aquest segon trimestre incert arreu del món a causa de la Covid-19. Aquesta campanya també té la funció de complementar l’acció promocional d’Andorra Turisme.
Segons van informar des del comú, la inversió de l’acció publicitària té un cost de 70.000 euros i es retransmetrà per Televisió de Catalunya, Aragón TV, Telemadrid, i a la desconnexió regional d’Occitània a France 3 Sud (Migdia-Pirineus i Llenguadoc-Rosselló) amb l’objectiu d’atreure visitants de proximitat.
La proposta va ser presentada ahir per la majoria i la minoria comunal en una primera trobada amb les associacions de comerciants de la parròquia. La reunió va ser una presa de contacte per establir sinergies entre el sector públic i el privat de la parròquia i impulsar el principal motor econòmic d’Andorra la Vella. La voluntat de les parts és unir esforços i establir una estratègia conjunta.
La trobada va comptar amb la participació dels cònsols, Conxita Marsol i David Astrié; de la consellera de Desenvolupament Estratègic i Comercial i de Projectes Participatius, Meritxell López; del conseller de la minoria Sergi González, i dels representants de l’Associació de comerciants de l’eix central, de Riberaygua i travesseres, i de Fener Boulevard. L’objectiu del comú és establir reunions periòdiques conjuntes amb totes les associacions i comptar també amb sectors que no estan oficialment constituïts i que poden contribuir a enriquir el treball. Els representants van afirmar que és el moment d’anar “tots a l’una”.
Etiquetes
  • #4 Trapicheo
    (05/07/20 08:11)

    El govern i And Turisme se la bufa porque algu els fa la feina! I mira tu, aquesta idea de la TV es la unica bona d la Diva. Q la TV vende i la gent es molt tonta i pujaran los lleidatans i catalans a esparcir el virus i tots contents! Srs sobra gente en el mundo, necesitan muertes y la peña quiere morir bailando 

    Respondre
  • #3 Josep
    (04/07/20 16:11)

    Aquesta s'ha begut l'enteniment... primer es querella contra govern i ara fa la seva propia campanya de promocio en paralel d'Andorra turisme... si us plau, que algu li digui que esta febr el ridicul i tiran els diners fent algo pel que no estan preparats.. es tan facil cremar diners...

    Respondre
  • #2 Andorra
    (04/07/20 11:36)

    La faraona esta perdent l huremus.
    No se pas que es pensa

    Respondre
  • #1 MARKLIN2
    (04/07/20 09:51)

    CIUTADANS, LA MINISTRA DE TURISME,EL DIRECTOR,EL SECRETARI (SR BETIM) AGRAITS DE QUE ELS COMUNS ELS I FASIN LA SEVA FEINA.

    Respondre
4
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2019 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts