El comú d'Andorra la Vella comença dilluns una campanya de promoció de la parròquia a televisions franceses i espanyoles i a internet per reactivar el moviment comercial després de l'emergència sanitària mundial, segons ha anunciat el comú. El lema de la promoció és
Vine i agafa aire i presenta la capital "com una destinació segura i atractiva on recarregar piles després d’aquest segon trimestre incert arreu del món a causa de la COVID-19, que complementa l’acció promocional d’Andorra Turisme", destaquen des del comú. La inversió de l'acció publicitària té un cost de 70.000 euros i es fa Televisió de Catalunya, Aragón TV, Telemadrid, i a la desconnexió regional d’Occitània a France 3 Sud (Midi-Pyrénées i Languedoc-Roussillon) amb l'objectiu d'atreure visitants de proximitat.
La majoria i la minoria comunal han celebrat aquest migdia una reunió amb les associacions de comerciants de la parròquia per treballar conjuntament en la reactivació comercial establint sinergies entre el sector públic i el
privat de la parròquia per dissenyar una estratègia unificada.
Andorra Turisme no es el dipositari únic de la propaganda del país fora fronteres. Andorra la Vella defensa el seu propi terreny i comerç amb mitjans propis. Doncs molt be.
Respondre