x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Successos

La policia destitueix el seu 'tuiter'

El compte de la xarxa social del cos de seguretat havia rebut diverses queixes d'usuaris
El compte de Twitter de la policia

Twitter

El compte de Twitter de la policia

Actualitzada 27/06/2020 a les 00:02
La policia ha destituït a J.A. Rivero, la persona que s'encarregava de fer publicacions a través del compte de Twitter del cos a la xarxa social. El 'tuiter' havia rebut diverses queixes d'usuaris al·legant que els bloquejava si feien comentaris dolents sobre els 'posts', com per exemple que eren publicacions sense informació i de caràcter poc seriós. Una d'aquestes darreres denúncies es va fer a través de Facebook, on una usuària es queixava del tracte que Rivero utilitzava per contestar "en el seu nom a tothom que li fa la més mínima crítica". La dona però, va resultar ser una treballadora de la policia, que hauria estat bloquejada pel 'tuiter' i que demostrava els fets amb una captura de pantalla. Així mateix, la dona explica en la seva denúncia que el 'tuiter' bloqueja "a altres policies i ciutadans", tot i estar al capdavant d'un compte públic, i que la Batllia té constància d'aquest fet. En aquest sentit, Rivero ha contestat a través del seu compte personal de Twitter que ell no es considera cap "Community Manager" i que simplement es va comprometre a "crear i responsabilitzar-se" del perfil de la policia "en el moment més dur de la crisi sanitària i fins que es normalitzés la situació". El 'tuiter' assegura que en aquests tres mesos ha bloquejat a "3 o 4 perfils falsos que van aparèixer i que actuaven com a 'Trolls' i els d'una persona que fregaven el delicte" i que l'objectiu era "informar i motivar" als agents i a la població durant el confinament, així com "entretenir, sent conscients de la dificultat del moment", i ser una alternativa "a la crua realitat".
Etiquetes
  • #24 Giovanni Falcone
    (27/06/20 13:57)

    Era qüestió de temps, el temps (i espero que la justícia) posaran a tothom al seu lloc i espero que arribi el dia que surtin a la llum tantes coses sobre cert grup de "persones" al Cos de Policia i la seva forma d'actuar. Tant de bo.

    Respondre
  • #23 Jordi Balsa
    (27/06/20 11:31)

    Sóc Jordi Balsa i el meu perfil de Twitter és @JBalsa_. Dimecres vaig ser bloquejat també pel perfil institucional del Cos de Policia.

    Repto a tots els usuaris de Twitter a buscar una sola interacció amb el perfil de la Policia que hagi pogut ocasionar el bloqueig del meu compte personal.

    Us recomano la lectura de l'article que enllaço tot seguit:

    https://www.faseconsulting.es/comunicacion-y-redes-sociales/puede-una-administracion-publica-bloquearme-twitter/amp?__twitter_impression=true

    Apa! Bona lectura i que cadascú tregui les seves pròpies conclusions.

    Respondre
  • #22 MatMax
    (26/06/20 23:57)

    Espero q processin i castiguin ben aviat al pessim exCm de la policia.

    Respondre
  • #21 Trolls? quins nassos
    (26/06/20 21:39)

    Quins trolls? ha bloquejat a persones que li discutien i aquesta noia, agent de policia, acabava d'obrir el seu perfil i només havia possat el compte oficial en seguiment, deu fregar el delicte segurament, per que no la pot ni veure. PENÓS.

    Respondre
  • #20 "queixes"? aviat es sabrà
    (26/06/20 20:41)

    Queixes? aviat es sabrà si només son "queixes" i molts dels seus palmeros hauran de deixar de defensar l'indefensable. Ja era hora de que algú li parés els peus, espero que algun dia es pugui fer públic el que aquesta persona i molts dels seus han fet i el que han provocat i provoquen cada dia en la vida de persones. Tant de bo algun dia tinguin el que mereixen, per més que ara comencin els seus sequaços a malmetre amb la cantinela dels "policies de baixa". Molts d'ells baixes causades per gent com ell i assumptes que estan a justícia.

    Respondre
  • #19 Antoni
    (26/06/20 20:31)

    La critica es sempre constructiba y positiva.!poc importa la manera que es fa..!perque depend de l'educacio o del saber fer de la persona!
    S'ha de tindré la suficient inteligencia per admetre la i comprendre la...!
    I no deixa...que tota critica tent la seva raó de ser..?
    És per això.que l'inteligencia del qui escolta ,es primordial per millorar i avançar en aquesta vida...!en tots els àmbits I inclòs la policia....

    Respondre
  • #18 Blade
    (26/06/20 20:21)

    Una mica a "sargento Tackleberry" de la pel·licula "loca academia de policía", sí que semblava el community manager amb seves piulades, però tampoc n'hi ha per tant. Vaja, crec.

    Respondre
  • #17 Pedrín
    (26/06/20 20:03)

    A costat que li treguin dels dits el Twitter de la policia a aquest irresponsable prepotent però ja s'ha aconseguit. Ara a continuar des de de 0

    Respondre
  • #16 Patricia
    (26/06/20 19:57)

    Una eina social s'ha de gestionar per persones amb estudis i no per qualsevol agafat a dedocracia. Així ha quedat de malmesa l'imatge de la policia per culpa del seu Twitter el qual sembla més un còmic sense cap mena de gràcia ni valor.

    Respondre
  • #15 Joan Albert
    (26/06/20 19:47)

    AL-Rv--o FORA del Twitter de la poli! Aleuia!!!!! Us ha costat però ja era hora!!!

    Respondre
Veure’n més
24
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts